Ahad, 5 Februari 2012

Siapakah Datin Azurah??

Aku ada menerima beberapa keping gambar dari seorang sahabat. Dia cakap menda ni dah lama pun tapi aku tak tahu pun pasal ni hehehe. Yang menjadi pertanyaan disini siapakah perempuan ini??






Aku cuba membuat carian di google tapi semuanya hampa. Kenapa dia selamber je pakai macam tu?? tak tahu malu ke?? nak cakap tak sedar memang lah nampak tipu benor ye tak. Korang tahu tak siapa dia ni? kalau tahu boleh bagi tahu kat aku yg tak tahu ni hehehe

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

c'axoera ヅ berkata...

atau mungkin baju tu berat dan dia tak sedar baju tu melondeh sebab terlalu girang tersenyum....mungkin

tapi yang pasti xkenal dia siapa >_<

Tanpa Nama berkata...

Artis Filipina

Tanpa Nama berkata...

Thai aristocrat Datin Azurah‘s newlywed nipple slip photos were taken by paparazzi at the Hotel Melaka in Malaysia. The couple were on their way to the penthouse but the new bride had an accident, Datin Azurah’s dress was falling off even before they even got into the hotel.

Tanpa Nama berkata...

baca kisah sebenar mengenai datin tu http://infolaju89.blogspot.my/2015/12/boleh-naik-hantu-kalau-orang-melaka-baca.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!