Sabtu, 23 Jun 2012

Aksi Pelajar Yang Terlampau

Cuba korang lihat pada baju tu elok2... lihat pada lambang pada lencana tu. Mesti ramai yg tahu dia ni belajar kat mana kan, huurrmmm ada yg tak dapat teka ke?? Oklah minah ni belajar kat UITM, huh!! apa yg terlampau sangat pasal minah ni??
Haaa korang dapat bayangkan tak aksi selepas gambar kat atas ni?? yooosssss aksi tanpa seurat benang dan segulung kapas hehehe. Oppssss sori lah tak dapat aku nak tunjukkan kat sini, kalau korang nak lihat cuba cari kat bawah ni.

Ni aksi budak bangang pula.... hahaha mula2 rakam duk cemolot lepas ni rakam aksi 3gp ganas pulak... anak siapa ni??

Gambar seksi Hots = Sila jangan clik kalau xnk tgok
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!