Selasa, 11 Oktober 2011

Perhatian Untuk Pelawat Blog Brutal Mania™

Kredit pada Zonbebas.com bukan zonbebas cukai ok hehehe. Satu lagi yg patut ada ditulis kat atas tu adalah JANGAN PARKING DI PAM semasa hendak ke tandas. Aku tak faham betul lah dengan rakyat malaysia ni, suka sangat parking kereta di pam sedangkan bukan isi minyak pun sekadar nak pergi tandas je. Menyusahkan orang lain je, tak pasal2 ramai yg beratur kat pam nak isi minyak terpaksa tunggu kau pergi buang air. Macam kau sorang ada kereta dalam malaysia ni, geram betul aku.. kang aku bakor kereta kau tak pasal2 stesen minyak meletup pulak.
Ehhh emosi pulak aku hehehe sebenarnya bukan pasal ngecibai tu aku nak cerita tetapi sekadar nak bagi tahu kat korang pelawat blog ini tentang sesuatu. Wokep.. sebenarnya link setiap di akhir entri aku (kalau korang perasan) itu adalah iklan je hehehe. Yaaa yg aku tulis "more" atau "lagi" tu bukan lah link untuk pergi ke tempat yg ditulis tetapi adalah link iklan dari churp hehehe. Korang jangan marah ek... dan sekiranya korang baik hati sila lah klik pada link tu berjuta-juta kali yeee. Korang memang kacak dan jelita =D
Oppsss pada korang yg melawat sebab nak membaca sesuatu pasal aku mengluahkan.... teeettt... korang silap banyak lah. Aku malas dah nak tulis semua tu... lebih baik aku buat entri yg boleh meningkatkan churp-churp aku lagi bagus huuhahahaha.

P/S= Entri ini tiada link iklan hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
Ingatkan apa tadi..tu tentang parking buang saja angin keempat2 tayar dia..biar padan muka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!