Ahad, 16 Oktober 2011

Awas Untuk Pengemar Buah Epal

Mesti ramai yg tak tahu kan buah epal yg dijual kat pasar malam, supermarket atau dimana-mana sekalipun mengandungi lapisan lilin. Yaaa bukan pada mee segera je ada kat buah epal pun ada untuk membuatkan buah tersebut tahan lama. Kalau korang nak makan lepas ni sila lah kikis dulu lapisan lilin tu ok..







Sekarang kalau nak makan apa2 kena berhati-hati, sebab tu orang cakap banyak makan cepat mati hehehe.

Clik sini untuk info yg lebih lanjut = Keselamatan Untuk Kehidupan 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

khairul berkata...

rasa loya aku tgk..dh berapa btg lilin aku dh telan sepanjang hidop aku ni :)

Tanpa Nama berkata...

kelakarlah kau ni . hahahaha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!