Selasa, 4 Oktober 2011

Terminator Kamasutra

Amaran= Untuk bacaan orang berumur 18 tahun keatas sahaja. Budak2 pergi main jauh2 jangan sibuk kat entri ini.
 Mesti korang penah tonton cerita ni kan. Kat sini aku bukan nak nak tunjukan pasal cerita ni tapi pasal posisi KAMASUTRA untuk TERMINATOR. Apa itu kamasutra?? korang tak tahu?? mesti ada yg tahu kan dan bagi yg tak tahu tu buat2 lah macam tahu ek hahaha.
















 
Lagi gambar kamasutra = 
Kamasutra Melayu
Kamasutra Jawa
Kamasutra India

P/S= Kalau tak salah aku kamasutra ni mula2 berasal dari negara india
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

polskahackrew berkata...

tak sangka terminator pun ada kamasutra..oyeeah

Polskahackrew | Blog pembelajaran Blogspot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!