Jumaat, 21 Oktober 2011

Ibu Yang Terlampau

Ibu yg mana tak sayangkan anak dia kan. Seorang ibu dari Biejing China terlampau sayangkan anaknya sehingga melakukan sesuatu yg merlampau dan layak dikenakan penampau sedas lapan. Sebab apa?? sebab dia telah menyiarkan rakaman video bogel anak perempuannya semasa anak dia sedang mandi.



Name: Gan Lulu
Date of Birth: Sept 19, 1985
Height: 162 cm
Weight: 48 kg
Measurements: 35D 24 35


Yess video kat atas tu adalah video temuramah sebuah rancangan television setelah perbuatan ibu Gan Lulu itu hangat diperkatakan di china. Aku tahu yg korang tak faham kan apa yg makcik tu cakap. Meh aku terjemahkan sedikit. Sebab apa dia sebarkan rakaman bogel anak dia tu adalah untuk mencari seorang  kekasih untuk anak dia tu. Video Gan Lulu mandi tu diuploud kat youtube. Pelik aku hahaha amoi cantik tak ada orang mau kaa?? sampai sebergitu sekali tindakan makcik tu. Waahhh memang hebat kalau ada orang malaysia pun buat macam ni kat anak dia hahahaha. Pastikan ada cop sirim yee makcik hahaha.
P/S= Di indonesia seorang remaja dirogol 23 kali kerana rakaman video 3gp. Nak tahu rakaman apa?? oleh sebab diugut akan disebarkan rakaman sexs remaja itu terpaksa membiarkan dirinya menjadi tempat pemuas nafsu. Takut malu punya pasal, ini lah orang kata lari dari mulut singa masuk mulut naga. Jadi korang semua sila ambil pengajaran dan tontonlah cerita Clip 3gp dipawagam. Aku rasa malaysia tiru thailand sebab thailand dah lama buat filem video 3gp.

Lagi perbuatan melampau = Video Mandi Gan Lulu
                                                CCTV From Spa 
                                          Berbogel samasa basuh kenderaan 3gp
                                                
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

5 ulasan:

Life Is Beautiful berkata...

China...oooo...China...mmg mengong kot org China kat sana....hari tue kes langgar bdk 2 thn skang video nie....mak dia pun ngok ngek la jgk...haish aper nak jadik

hairie brutalmania berkata...

foohyoh laju komen hahahaha
dunia semakin pelik

Youpie Eppy berkata...

suke entry ni :)

Miss A berkata...

kesiannye kt pompuan tuh.aduhh mak ape nih dowh!

CaYe Cik iLa berkata...

tuh cre owg y pemikiran nye sgt cetek..tol x??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!