Selasa, 11 Oktober 2011

When You Going To Die??

My Personal Day of Death is...   Monday, July 10, 2051 =D hahaha anda pula bila?? jom kita bermain seronok-seronok.
Sedang aku mencari sesuatu dalam internet ni untuk menghilangkan kebosanan tiba2 aku jumpa laman sesawang ni. Maka dengan sengalnya aku tahu tarikh bila aku akan mati hahaha. Korang nak tahu juga tak bila korang akan mati??
Kilik je kat sini = The Death Clock
Hahaha untuk hiburan je kalau ade sesiapa yg percaya tu memang bangang lah.

Lagi tarikh keramat = When You Get Marriage
                                      When You Going To Be Rich 
                                     When You Have Kids
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

remyhazza berkata...

huh!!! buatnyer dia ckp bsk... mau ade yg tak lena tido mlm nie.....

lilydamia berkata...

ada tak yang buat ujian ...dia mati jap lagi dalam 5 saat..hhahahah kalut r ...heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!