Jumaat, 14 Oktober 2011

Bank Sperma Shanghai (18SX)

Korang mesti dah tahu kan pasal cerita ni. Dah keluar surat khabar dulu dan kat mana2 pun dah ada post pasal menda ni. Aku ni memang lembab sikit nak post hahaha tak up to date langsung. Yg pasti post aku ni nak dedahkan gambar2 yg tak ada di post orang lain. Budak2 jangan tengok... pergi tido... syoh2..






















 
Dah macam filem porno pulak hahaha. Dunia semakin pelik

More pics here = Gambar tanpa dot hitam 
                               Downloud Gambar Disini 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

Suara Hati berkata...

astaghfirullah....macam2 je dunia skrg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!