Rabu, 17 Mac 2010

aku dah lupa hahahaha

Aku dah lupa nk tulis ape xdi hahahaha, sengal tul. nanti lah aku nk ingatkan kembali. hilang ingatan lak hakhakhak. lame dh aku tak jenguk blog aku ni, rase2 dh dekat sebulan hahaha. oleh kerna aku tak berapa nak mensihatkan diri ni, aku tak nak tulis panjang2 huuuuuuiiieee, saje aku wat huruf ni besar2, kalau leh besar lagi kan best ish3....
 
PERHATIAN kepada permilik leptop @ lappy hukhuk, sape2 nk fomat leh contek aku, harga leh di runding. haaa sape2 nk beli key untuk antivirus pom leh gak, semua jenis antivirus.......
sape berminat leh mesej kat no ini
 
013-9519895         EN.HAIRIE
bukan talian bebas tol ok, untuk fomat hanya kepada sesiapa yg berada berhampiran dgn kawasan TEMERLOH sahaja.
 
haaa lagi satu talian tersebut bukan utk pangilan kecemasan hakhakhak, klau bini kowang nk bersalin col ambulan tau xpun col roket utk ke bulan hakhakhak.
sekian cm sengal je tulis mlm ni hakhak, jgn bunyik kang aku sekeh...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!