Sabtu, 15 Mei 2010

~TUMPAT~ 2

ok.. sambungan dr yg lepas. haaa kowang tgok x gbr pe kt atas ni? ni adalah puding yg d wat oleh buah hati aku yg sorg tu... secara jujurnya ni la pertama kalinya aku mkn puding yg cm ni... jap jek aku baham huhuhuhu. sedap jek..mmg pandai bini aku wat huhuhu.
ok abis bab mkn... sekarang ni aku yg bawa kejutan budaya kt kelate ke aku yg kena kejutan budaya hukhukhuk.
mase aku duk lepak2 dan ronda2 kt KBmall tu memang aku dengan duan je yg pakai rantai... pelik kot org kt sini tgok .ahhhh lantak lah, haram pelik dek aku huhuhu
tapi bila depan pak mentua aku tangal lah rantai tu huhuhu.
ronda2 d malam hari dengan mat duan, ade malam tu aku merempit dgn duan..eeerrr jalan?? haram kami tahu hahaha, merempit tampa tahu hala tu... redha je lah. malam2 mane aku nak ingat jalan. mase tu kitaorg nk blik motel huhuhu. aku ckp kt duan "hentam je lah... kita duk kt mane skrg ni pom aku x tahu" hakhak sengal je. nasib baik kitaorg x lps kt thailand. tapi bila siang hari kami lebih menghayati keindahan alam huhuhu. kt sini mane ade sawah padi.ape yg aku perasan pemandu kt kelate ni mmg best.. slow jek depa bawa tp seka brek mengeyut, so sape2 nk g kelate kena berhati2 k dan org kt sane mmg kurang sabar.. kena tempat yg jem..huhuhu bleh nampak kurang kesabaran para pemandu d kelate  haaa tu kt atas tu moto yg menjadi magsa kitaorg huhuhu
oleh sebab kitaorg dgn jayanye meningalkan ketapi so kami terpaksa tambah cuti dan menetap kt sane lg jeng..jeng.. ade cite menarik.. kang aku cite pasal aweks baju putih yg mengoda kitaorg kt motel tu..
sowi pada aweks ni... aku snap mase dalam bas mase balik ke temerloh.. cm kenal jek. macam pernah jumpa kt facebook hehehe
 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

yen berkata...

gambo sape la kat bawah nih...huhuhuhu

hairie brutalmania berkata...

gbr aweks huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!