Jumaat, 14 Mei 2010

~TUMPAT~


Sebelum ape2, aku mintak sowi.... ade yg usha blog aku ni tp xde lg aku tulis ape2 pasal kt tumpat ari tu... aku xde mase lah nk taip menaip ni... so mlm ni aku ade mase sikit jd leh r aku tulis sikit.
8hb 05 2010 aku balik kelantan dgn mengunakan keretapi...tuuuutttuuttt tut tut huhuhuhu. eh aku bkn nk wat cite kt sini, aku cuma nk bagi tau tentang perkara yg berlaku kt sana.. kejutan budaya bbuuzzzz hahahaha.

ok mula2 bab mkn
cuba kowang teka nasi ape ni?? pelik je kan.. aku oder nasi goreng usa... cm ni ke? pertama kali aku dpt nasi cm ni... dh la x sedap pom...
pastu utk sarapan pagi lak.. oleh kerna duan lambat... kt kedai bawah motel tempat aku tido tu dh abis makanan... so kena g kedai lain... berjalan lah kt kedai jauh sedikit dr motel tu.... sikit je lah jauhnye hehehehe tgah best oder nasi berlauk tiba2 jek aku tgok akak kdai tu cm nk tapua jek..eh..eh..aku nk mkn kt sni lah bukan nk bungkus....
mungkin akak tu perasan tgok atau dengar aku tanye kt duan... terus akak tu sound..."makan kt dlm ni... x guna pingan" oooooo br aku tau, termalu jap huhuhu
malam lak ade laa g makan sate.. terkejut gak aku... tiba2 jek sate sampai, tokey tu x tanye pun brp ringit yg nk.. pelik jek kalau kt temerloh biasa tokey akan tanye nk berapa cucuk atau berapa ringit... ni tak dia tanye nk dagin ke ayam huhuhu pastu terus sampai... oooo br aku tau dia ikut berapa pingan hehehe nasib baik air leh oder kalau ikut suka tokey kedai tu yg nk bagi air ape penin aku huhuhu.
ok bab jalan lak... dlm mase 2 hari aku leh ingat jalan kt tumpat sedangkan mase aku balik raye kt umah pakcik aku tahun lepas.. dekat semingu duk kt situ aku tak leh nk ingat lak.. sesat sokmo huhuhu

ok cukup utk mlm ni.. aku dh ngatuk.. sambung bab 2 lak kang hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!