Ahad, 30 Mei 2010

~Hati batu~


tak ada apa yg aku nak ceritakan di sini cuma aku nak bagi tahu bahawasanya aku bukan lah seorang yg romantik....hehehe ini adalah hakikat. aku dah bagi tau owang yg aku ni bukan jiwang sangat pun tapi kowang tak percaya kowang tetap tuduh aku ni jiwang leleh. merujuk pada tajuk kt atas tu aku saje jek tulis macam tu, tak berkenaan pun dengan ape yg aku nak bebelkan kat sini hehehe.
dari dulu lagi aku dah cakap yg aku ni brutal hohohoho, tapi ada yg segelintir yg membangkang ape yg aku cakap tu.... ikut kowang lah kalau tak percaya. kekasih aku tahu lah apa yg sebenarnya hehehe dulu pun dia duk cakap aku ni jiwang. dia tak percaya yg aku ni rock kuikui. sekarang baru dia tau sape aku hehehe.
aku tak romantik, tak sweet muet, tak mahco dan berbagai yg tak lagi lah, ok sayang now u see right hihihihihi. sebab apa aku jadi macam ni??? eemmmm aku sendiri pun tak tahu. walaupun hati aku macam ni tapi aku cinta dan sayang pada sidia pujaan hati aku yg sorang tu. cuma aku tak leh nak tunjukan seperti lelaki lain.
aku tak pandai untuk menunjuk kan kasih sayang tapi bila aku ada masalah kowang leh tengok jek muka aku kowang dah tau hahahaha. ada orang yg cakap aku ni muka bengang sokmo... walaupun aku tak bengang masa tu tapi muka aku cam bengang jek huhuhu itulah lumrah aku yg tak hensem ni... dah muka aku tak kacak nak wat macam mana.
terkilan adalah rasa yg sebati dengan hidup kekasih hati aku, banyak benda yg dia terkilan dengan aku hehehehe sowi sayang...... terkilan sebab dia mengharapkan sesuatu tapi aku tidak seperti apa yg dia harapkan... aku yg rockaholik huhuhuhu. selalunya memang aku tak mengerti hati lembut seorang wanita.... kadang2 takut juga bila nak bercakap sebab nanti tersalah cakap padah menimpa... btul tak apa yg aku cakap ni. biarpun apa yg kaum lelaki ni cakap, kita rasa biasa saja tapi bila kaum perempuan dengar dia akan tersingung...
aku memang cakap ikut suka hati jek... nasib baik kekasih hati aku tu mengerti dengan keadaan aku yg brutal ni jadi kadang2 dia tak ambik pot dengan apa yg aku cakap tapi kadang2 dia tersingung jugak..sowi ek sayang. aku tak suka lah nak berlakon depan kekasih hati... nak control cakap, control semuanya... apa diri aku itu lah yg aku tunjuk kat dia... original of me tiada lakonan. apa yg kowang lihat aku tu itulah diri aku yg sebenar... aku adalah aku!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

yen berkata...

be urself la abg....

hairie brutalmania berkata...

abg sebenarnya superhero huuuuuuuuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!