Sabtu, 5 Jun 2010

perngorbanan~~ sengsara

Aku yg sengsara.. bermacam-macam perngorbanan yg aku dah buat, aku sikit tak kisah pun dengan ape yg dah aku lakukan. aku sangup berkorban semati-matinya tapi ape yg aku terima?? aku di caci, maki, marah...huusssshhh.... bak kate pernyanyi yg aku dh lupe sape..hehehe.'' caci maki saja diriku bila ini membuat mu kembali seperti biasa" entah betul ke tak lirik lagu yg aku tulis ni.. lantak lah
bila aku tak boleh nak puaskan hati semua pihak.. kowang yg tak fahami ape yg aku lalui setiap hari. bila kowang tak dapat ape yg kowang nk mula lah nak marah2 kat aku. aku ni pun rasa macam dah nak mati berkorban tapi kowang tak nampak semua tu yg kowang tahu kowang mesti dapat ape yg di hajati dari aku.. yg lain tak penting dah dan bila kowang tak dapat menda tu kowang akan marah dan ngamuk.
kalau kowang duk di tempat aku baru kowang tahu ape yg aku lalui setiap masa, bertapa susahnye hidup aku. kowang tahu nak senang jek langsung tak terniat pun nak membantu aku. bersusah payah untuk membantu keluarga tapi ape yg aku dapat dari semua perngorbanan ni??
semua benda nak mengharap pada aku... weehhh aku ni bukan superrobot yg boleh wat semua benda tampa rehat. lagi pun aku punya masa untuk hidup aku mane? takan semua masa aku hanya utk berkhidmat utk kowang jek. ape yg aku coretkan kat sini bukan di tujukan pada kowang yg sedang membaca ni tapi pada seorang insan bergelar abg pada aku...(ahli keluarga aku daaa)
tak kira ape yg aku tulis mesti anda semua baca kan..hehehehehe, bak kata normie "walapun kita tak nak cerita tantang hal kita kat org tapi org tetap nak tahu"... pelik kan hehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!