Selasa, 8 Jun 2010

kerja baru ku...

aku yg dh tukar kerja huhuhu kerja di tempat baru ni lebih seronok huuurrreeeyyyy kena dengan jiwa aku hehehe. tapi tak tahu lah berapa lame lak aku kerja kat sini ngehehehe. 
ok sekarang aku nak cerita sikit je lah pasal tempat kerja aku yg baru ni... mula2 masuk aku buat macam org yg tak tahu ape2 hehehe tektik aku jek... sebenarnya aku dah ade pengalaman kerja ni dulu tapi aku wat macam baru pertama kali kerja hehehe. lebih 80% pekerja kat sini memang dah kenal aku jadi tak susah lah aku nak bergaul dengan diaorg. macam mana diaorg leh kenal aku??? well aku kan terkenal hehehehe, perasan tul aku ni... ape2 pun itu rahsia.
masa aku mintak kerja hari tu pun tampa bawa apa2 pun, sekadar bawa diri jek bak kata org... mengunakan nama dan rupa jek aku dapat kerja ni...huurrmmm tang rupa tu jgn kowang salah faham lak... aku tak hensem ok. rakan sekerja aku yg sorang ni aku memang tak kenal sory ek bro huhuhu rupe2 dia kawan sekolah aku mase sekolah menengah hehehe dia kenal aku tapi haram aku kenal dia tapi aku wat selamber jek macam kenal.. kesian dia jadi mangsa buli tempat kerja oleh pekerja2 lain..aku?? ehhh aku tak membuli lah.. aku  ni kan baik hehehe.
kat sini budaya membuli memang teruk hehehe (buli2 gurawan) tapi aku tak kena buli pun sebab pembuli besar tu adalah sepupu aku sendiri hahahaha, dan ade sorang lagi tu tapi dia pun tak buli aku.. tak tahu lah kenapa mungkun sebab aku ni ganas kot huhuhu. kalau bab nak kenakan orang ni aku dah tahap master dh jadi aku tak kesah sangat lah kalau mamat tu nak kenakan aku... yg pasti dia yg akan terkena balik hehehe.
abang aku pun ada kerja kat syarikat ni tapi dia duk kat cawangan lain, terkejut gak pekerja dari cawagan abang aku tu bila datang kat tempat aku terjumpa aku.. diaorg tanye kenapa aku tak join abang aku hehehehe... saje jek aku tak nak join kang letih diaorg nak layan kemerengan kitaorg hehehe. ok sampai kat sini dulu.. aku nak pergi makan lak ni adios papayos..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!