Sabtu, 5 Jun 2010

aku yg tak mengerti kehkehkeh

sebelum aku nak cerita ape2 kat sini aku nak bagi tahu pada kowang yg ade masalh mate tu hehehe, bukan ape pelik jak bila kowang cakap yg aku ni nampak kurus... oit berat aku dah bertambah kurus apenye aku ni??? yg lagi pelik bila kowang yg berbangsa cina tu cakap kulit aku ni putih....?????penin aku fikir???? putih kah aku ni??? gelap jek aku rasa...
ok sikit jek aku nak bebel ari ni... tentang tidak kefahaman aku terhadap orang perempuan.... bila aku membantu je seorang aweks... dengan ikhlas aku bantu tak ada pun niat lain selain membantu, mesti aweks tu ingat aku nak ngorat dia..huurrmmm pelik betul org perempuan ni.... jadi jangan salahkan aku bila aku buat tak tahu jek kat kaum kowang bila kaum kowang dalam kesusahan..... aku tak akan membantu selagi kowang tak datang dan mintak aku membantu.. ade kisah seorang aweks ni yg sangup menungu sampai dekat 2 jam huhuhu (masa ni kat tempat kerja lama aku). kereta dia x dapat di hidupkan... aku hanya tengok je lah hehehe sampai lah dia mintak tolong kat aku hehehe, tak sampai 2 minit jek aku wat kereta dia dah boleh di hidupkan. mula2 dia nak mintak tolong tapi tak tahu kenapa dia tak jadi mintak tolong kat aku... alih2 dah lame tu baru dia mintak tolong jugak. maaf lah aku dah serik di tuduh nak mengorat kerna membantu perempuan jadi sekarang aku tunggu je kowang yg sendiri mintak tolong baru aku membantu..
ok yg ni untuk seseorang tu... aku tak faham gak bila dia marah bila aku membantu seorang wanita... takdi aku tolong hantar seorang akak tu kat stesen keretapi... untuk pengatahuan semua akak tu dah kawin dan ada anak yg dah besar2 pun. angaran aku akak ni umur 40.. lebih kurang sebaya dengan akak aku. tapi aku tetap tak faham bila orang tu marah.... salah ke aku membantu orang???
sebelum aku habis tulis ni.. aku nak bagi tahu sikit sekiranye kowang nak baca yg aku post kat bawah ni yg ade gbr warna merah tu kowang kena clik kt "baca seterusnye>>" betul2 ade kat bawah gbr tu ok.... papai,,,ngeh..ngeh..ngeh




P/S= perempuan sangat rumit, tak perlu untuk memahami mereka hanya bersabar dengan mereka itu sudah cukup
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!