Ahad, 27 Jun 2010

APE YG KAU TAK TAHU

Aku sangat sayang pada mu
aku terlampau cinta pada mu
aku sentiasa merindui diri mu
aku yang kasih pada mu
kadang-kadang sikap ku membuat kau tertawa, menangis, marah, geram, benci.... tapi itu semua bukan aku sengaja. tawa mu tangisan mu kebencian mu itu kadang-kadang melukakan.... 
ade masa gembira ade masa gundah gelana, ade rasa bahgia ade rasa derita... itulah cinta.

ini yg kau tidak tahu..... aku sentiasa mengigati mu walaupun sibuk... tiada masa untuk menjawab atau membalas mesej mu itu tapi aku mengigati mu... mungkin kau fikir aku tak ambik kisah dengan diri mu, itu adalah salah kerana aku sentiasa kisah dalam segala tentang diri mu kadang-kadang aku terkilan sedikit apabila kau tidak mengikut kata ku. bukan aku suruh ikut telunjuk tapi kebiasanya ape yg aku suruh tu adalah sesuatu yg memberi kebaikan.
kau tak tahu ape yg sebenarnya ade dalam hati aku ni, kau rasa aku tidak pedulikan kau tidak cinta dan sayang kat kau itu semua salah, memang aku tak pandai untuk menunjukkan semua itu ataupun aku sengaja tak mahu tunjuk... kalaulah kita boleh bertukar hati untuk seketika kau akan tahu perasan aku yg sebenar.
aku sentiasa terbayang berangan yg kau ada disisi aku setiap masa.... aku cuba buat sesuatu supaya kau berada dekat dengan ku.... kalau boleh kau berada berhampiran atau satu kawasan dengan ku...
maaf aku pohon kerna membuat kau menangis setiap malam memang salah diriku kerana tidak tahu menunjukkan kasih sayang dan memujuk hati mu.... serius aku tak tahu memujuk orang. aku sunguh kesal tentang ini...


i love u twice much tomorrow
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

cempakanurzahra berkata...

maaf mengecewakan dirimu....
i love you too twice more tomorrow and forever

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!