Jumaat, 18 Jun 2010

jangan menipu ibu anda

OK sebenarnya post yg kt bawah ni tak abis atau tak sempat untuk disiapkan... aku mintak tolong buah hati aku postkan sebab mase tu tenet aku down giler (celcom memang cam ****) ape yg aku tulis tersimpan kt draf..
aku suh buah hati aku yg sorg tu postkan... ade yg tak disimpan kat draf adoi.. jadi tergantung apa yg aku coretkan tu. 
kat sini aku nak sampaikan kat kowang jangan sesekali menipu mak kowang cam aku wat, ok dari sambungan post yg kat bawah ni. mase aku ambik mak aku tu kat hospital mak aku tanye kenapa aku lambat.... aku diamkan diri je aku tak jawap ape2 pun... lame sikit mak aku tanye lagi " adik balik keja lewat ke hari ni" sebab ape aku lambat jumput dia. aku yaa kan saje, aku tak nak bagi tahu hal yg sebenar kat mak aku (ni dah dikira menipu) sebab aku tak nak mak aku risau pada anak dia yg sorg ni..
aku terpaksa menipu... tak sangup aku nak wat mak aku susah hati sebab mak aku pun bukan sihat sangat. maafkan anak mu ni ibu bukan niat untuk menipu diri mu.
sekarang sakit pingang aku dah sembuh... syukur... aku tak makan ubat pun hehehe aku memang degil. ok sampai kt sini dulu.. nantikan coretan aku yg lain lak papai..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!