Selasa, 29 Jun 2010

Hujan berbicara

 
sebernanya aku tak ade ape2 pun nak di tulis cuma tangah tak wat ape2 ni... boring jek, hujan dah la dari petang takdi tak berhenti2..sejuk woooooo, buah hati aku tu tak mahu layan aku lak tak tahu kenapa..... rindu jek kat dia dari petang takdi kena lak dalam suasana hujan... best jek aku termenung melihat titisan hujan sambil merindui dirinya. tolong... aku suka sangat mintak tolong kat dia hehehe tak tahu kenapa, mungkin dia dah menyampah dan bosan dengan setiap pertolongan yg aku mintak tu.... errrmmmm tak tahu lah. aku tak akan mintak tolong pada sesiapa yg aku rasa tak selesa... oleh sebab sidia ni terlebih selesa jadi aku duk mintak tolong kat dia je kot..
rencah kehidupan.....hari ni boss xde jadi kami lah boss hahaha, aku ngular sampai kat umah...yaaa tips ngular untuk kowang... jangan ngular di tempat awan kompom kantoi... balik rumah jek... leh mandi, main game ataupun tido sebentar hahahah... oleh kerna tv aku jahanam (tak tahu lah abang aku dah wat pe kat tv tu) maka aku online jek kejap... tangah2 syok online tu tiba2 ade orang chat kat facebook.... aku ingat akak yg kat tempat keja aku tu...hehehe risau gak tapi nasib baik salah orang dan dia pun salah orang gak chat hahahaha sengal jek.
aku yg tak puas hati dengan youtube... kenapa reject video aku... tau lah video tu ganas tapi aku tengok orang lain punya tak ape jek... terpampang jek kat laman tu... ok kowang yg lemah semangat mahupun yg tak ada semangat, perempuan mengandung di larang keras sama sekali untuk tonton video yg aku nak uploud nanti... tak tahu lah kat mana aku akan uploud.... tapi bila kowang baca tajuk dia yg aku tulis dengan amaran kang ingat2 lah supaya jangan tonton ok.. video real punya tampa edit... kes betul2 terjadi.
ok sampai sini dulu... aku nak layan baca komik lak ngehehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!