Sabtu, 19 Jun 2010

AKU CERMIN



OK ape yg kowang baca tajuk yg kat atas tu bukan lah bermaksud yg aku ni ade power boleh bertukar jadi cermin lak..... ape yg aku maksudkan tu adalah sifat pantulan yg ada kat cermin. aku mula adakan sifat macam tu kat dalam diri aku ni.macam mana kowang layan aku macam tu lah aku akan layan kowang balik, ape yg kowang wat kat aku macam tu lah aku akan wat kat kowang (aku bukan sifat pendendam ok). kalau teman2 rapat aku diaorang memang sedia maklum... berhati-hati apabila bercakap dengan aku sebab ape yg kowang cakap tu akan makan diri kowang balik hehehe.tak kira lah ape yg kowang wat kat aku mesti akan kena kat batang hidung kowang balik.
yang pasti sorang jek yg selamat dalam setuasi ini dia tu adalah kekasih hati aku hehehe tapi kadang2 aku terlepas jugak kenakan dia balik... sowi sayang tak sengaja. jadi pada kowang yg nak wat jahat kat aku tu baik fikir dulu... kalau tak on the spot kena balik adalah dalam masa akan datang kowang kena balik. kebiasaannye aku tak akan balas kat aweks aku yg sorang tu... sebab sayang punya pasal aku buat tak tahu jek tapi kadang2 aku tak puas hati jugak bila dia boleh wat aku cam tu tapi bila aku wat kat dia balik dia akan terasa pastu merajuk dengan aku..hukhuk.
aku kadang2 tak faham kenapa orang suka buat sesuatu kat orang tu tapi bila kena balik kat diri sendiri tahu lak tak suka. bak kata orang kalau kita nak orang hormat kat kita, kita kena hormat kat orang dulu... kata2 ini lah aku pengang selama ini. bila kowang nak aku wat baik atau layan kowang dengan baik kowang hendaklah layan aku dengan baik dulu. bila kowang wat jahat dengan aku, jangan tanye kenapalah aku tak berapa nak layan kowang atau aku wat tak kenal kowang bila berjumpa di tempat umum. sendiri mau ingat lah bro...
ok sebelum aku mungundur diri aku nak wat pesanan penaja pada member2 aku yg mengunakan maxis tu.. sowi lah aku tak save no kowang dulu lepas hanfon aku rosak hari tu aku tak tahu sape yg col aku sekang ni hehehe, ape2 hal kowang mesej je lah bagi tahu sape kowang tu... sowi sahabat..
dan pada sesiapa yg suka col aku malam2 buta pukul 2 3 pagi tu.. ooooiiii baha** jangan kaco waktu aku tido lah... aku benci betul. kowang tak reti nak tido ke... kalau col 3 4 kali aku tak jawab tu faham2 sendiri lah... kalau sikit tak pe gak ni sampai berpuluh2 kali col... aku memang tak suka di gangu pada waktu tido lebih2 lagi kalau hal tak penting..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!