Selasa, 15 Jun 2010

i may hardly to say it

mula2 aku nak cerita sedikit kat kowang pasal bab bergurau senda ni hehehehe, gurawan aku yg jenis selamber ni telah membawa padah.... tak tahu kenapa kekasih hati meradang dengan gurawan aku tu jadi aku nak ingatkan kat kowang semua fikir2 lah dulu sebelum nak buli aweks sendiri hehehe.
hari ni kerja aku cam orang gila, kelam kabut aku tolong kawan aku tu... oleh sebab sepupu aku cuti penin aku kena cover keja dia. kesana kesini aku ari ni, walaupun hari mendung sambil hujan gerimis baju aku tetap basah lenjut dengan peluh... haaaa kowang bayangkan lah sendiri cam ne aku kerja. dah semingu aku duk sakit badan ni... lebih2 lagi kat pingang... nak bangun susah nak buat kerja pun susah... aku jadi slow jek.
hari ni kawan aku tu pun sakit, kat perut katanya dan dah naik satu badan sebab angin dalam badan yg tak lepas kuar. dia cakap mungkin gestrik kot.. dia ade penyakit tu, dah berurut pun tak baik2 gak... kesian jugak aku tengok dia... dah la takdi dia tak sempat makan.. nasib baik aku sempat... duk minum air jek dia ari ni... dah la ade penyakit.
ok kesakitan aku lak dah makin berkurang selepas aku wat urutan mengunakan mesin ni
lame dah mesin ni... mak aku yg belikan dulu... mase tu aku sekolah menengah lagi tau hehehehe. beli tak guna pun tapi sekarang berguna gak benda ni..mmmmm bila bercakap tentang mak aku... dua tiga hari lepas aku rasa bersalah lak bila menipu mak aku. oleh kerana aku mengalami sakit belakang dengan teruk, memeang susah lah aku nak bangun.. nak berdiri pun susah.. sakit tak ingat.. bersusah payah aku cuba untuk bangunkan badan ni.. dalam 20minit gak baru aku berjaya untuk berdiri... mase tu aku nak pergi ambik mak aku kat hospital.. oleh sebab kesakitan yg aku alami jadi aku terlambat untuk menjemput mak aku. bertarung dengan kesakitan aku mase tu
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!