Sabtu, 26 Jun 2010

3D MAGICE EYE

ok kali ni aku nak julingkan mate kowang hahaha, ade sape2 yg tak boleh nampak boleh bagi tahu nanti aku boleh tolong ajarkan caranya hehehe.... hanya di perlukan 3 4 saat jek untuk aku tgok mungkin sebab aku dah pro kot hahahaha, dulu mase keja kat tempat lame adelah aku ajar member aku tu punya lah payah nak ajar dia lame gak lah nak bolehkan dia dapat melihat gambar yg tersembunyi ni.. xpe pada kowang yg tak nampak atau masih was-was dengan ilusi mate tu kat bawah setiap gambar kang aku bagi tau ape  gambar yg tersembunyi ok... aku memang minat sangat dengan gambar ilusi ni... tapi aku rase macam tak elok jek kesan kat mate kang bila lihat kat komputer ni... dulu aku tengok kat kertas je...
                                                                  E=mc 2                                                                           
                                                          Masjid                                                                               
                                               Duck @ itik besar                                                                  
                                           yg ni cantik... 3d ball                                                                 
                             ade perkataan yg akan timbul nanti                                                     



P/S= ape yg berlaku pada mate kowang lepas ni bukan tangungjawab aku ek hehehehe mane tau ade kesan2 ke... sendiri mau ingat lah



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!