Selasa, 29 Jun 2010

fall and fall again

kecewa.... hari ini sangat kecewa..... kecewa pada keluarga aku dan kekasih hati aku. walaupun perit tapi aku terima je dengan rehda... dah nasib aku yg selalu malang dalam kehidupan. memang berat merasakan bila sampai dua hal (kecewa) berlaku pada hari yg same.. tapi nak wat cam ne dah ini ditakdirkan. bila kowang jatuh dan tiada sesiapa yg akan tolong bangung kembali.... ape yg kowang akan buat??? aku tahu ramai yg akan bunuh diri kan macam berita yg aku duk bace kat surat khabar hari2 tu....yg terbaru aku baca tentang perlakon cerita winter sonata bunuh diri sebab terkanan hidup untuk menjaga ayah dia yg sakit... bodoh betul dia tu. kalau kowang fikir yg aku akan ikut jejak dia kowang memang salah. hanya orang bodoh je yg akan bunuh diri ni... tak rock dan ganas lah bunuh diri ni. jiwa kena kental bro untuk mengharungi suka duka kehidupan ni.... baru rock beb huhuhuhu
kecewa biasenye berlaku apabila kita mengharapkan sesuatu pada orang dan bila kita tak dapat apa yg diharapkan kita akan kecewa. ada jugak orang yg kecewa bila tak dapat apa yg dia beri pada orang tu... maksud aku adalah bila dia memberi kebaikan tapi dibalas dengan kejahatan.... ada jugak dari segi layanan... bila kita melayan orang tu dengan cara yg terbaik tapi orang tu pulak layan kita macam hampeh jek... tidak seimbang dengan apa yg diberi dan yg diterima. jadi bila keadaan sebergini kita hendak lah buat "haram pelik" iaitu tak berapa ambik kisah dengan apa yg kita terima jadi kita kurang kecewa. ini lah ape yg aku dapat dari pengalaman hidup. kekecewaan itu memang memedihkan.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!