Sabtu, 30 Oktober 2010

Kelantan menang piala malaysia 2010


Taniah kepada pasukan kelantan gomo kelate gomo. Esok cuti bagi negeri kelantan sahaje hehehehehe. ok sebelum perlawanan malam takdi semasa petang hari itu terlah berlakunya pergaduhan antara penyokong kelantan dan............ cuba kowang teka dengan penyokong negeri mane??? kalau jawapan kowang penyokong negeri sembilan.... haaaaaaa kowang memang salah hahahahaa. sebenarnya dengan penyokong negeri selangor.... kira pembalasan dari tindakan penyokong selagor yg terdahulu. Dari mane aku tahu ni??? hehehe ade lah dari infomasi aku sendiri.... walaupun aku tak berada di kuala lumpur hari ini.
sini aku ade tak puas hati sikit dengan mamat kat facebook.... name di rahsiakan.. dia komen kat status seorang awek ni yg merupakan fren aku lah... dia cakap yg orang kelantan berpuak-puak..... yeke??? ko ni puak ape?? suka hati je cakap cam tu... kalau nak ejas aweks tu pun jagan lah nak komen beremosi sampai cam tu. bagi aku tak ade pulak aku berpuak... semua orang aku kawan tak kira orang dari negeri mane. ade je aku kawan dari orang kedah, n.9, perak, selangor dan banyak lagi lah negeri. mungkin dia tu yg suka berpuak-puak lepas tu cakap kat orang lain pulak.... hampeh tul.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!