Selasa, 19 Oktober 2010

keluhan merapu hahaha

Gambar kat atas ni tiada kaitan degan ape yg aku nak merapu kat sini hehehehe. lame dah aku tak merapu meraban kat sini... ape yg aku nak tulis ni tiada kena mengena dengan orang yg masih hidup ataupun yg dah tak hidup.... leceh kan bila kena bagi tau cam ni kan... yelah kalau tak bagi tau kang ade je yg terperah santan hehehe kowang faham2 sendirilah hehehehe. tak banyak benda yg aku nak sentuh dalam edisi meraban aku kali ni... kalau korang rajin baca lah...
Mula2 sekali berkenan FREEMASON... korang tahu ape ni?? ade gak yg tak tahu dan tak ambik tahu... ni adalah kempulan ahli kegelapan... mudah cerita kempulan yg menyembah saitan dan iblis... lebih best kalau di pangil askar2 dajjal... Aku ade tengok video yg membongkar semua ni.... korang cuba lah cari dan selidik tentang ni.. jangan ambil mudah dan buat tak tahu je... ni berkenanan dengan kehidupan kita di dunia dan akhirat.. banyak pernipuan terbesar yg berlaku dan kita dengan mudah tertipu dari dulu sampai sekarang... ahli kempulan ni ingin menakluki dunia bersama dajjal.
Ok sekarang pasal menakluki orang pulak... bila korang nk menguasai seseorang tu ape yg korang sangup korbankan?? ramai di antara kita nak orang ikut telunjuk kita (menguasai) tapi tak pandai macam mana untuk berbuat demikian... macam aku mudah je.. dari dulu sampai sekarang di jajah hahaha maksud aku hidup aku yg terkong-kong... memang bosan tapi aku tak kisah.. dah nasib huhuhuhu
Aku ambil mudah je dengan RULE hidup aku, ape yg aku tak suka orang buat kat aku aku takan buat menda tu kat orang... yg ni memang orang susah nak faham dengan aku... sebenarnya mudah je... kalau aku tak lempang korang tu bermaksud aku tak suka korang lempang aku hahahaha contoh je lah kan... jadi menda ape yg aku tak buat kat korang menda tu lah aku tak suka korang buat kat aku. dan same macam korang... bila korang tak layan aku jangan marah lah bila aku wat tak tahu je kat korang... 
Masa untuk bersendirian... korang kena tahu bila mase member korang nk bersendiri walaupun mase tu dia duk melepak dengan korang tapi sebenarnya dia nk layan feeling hahahaha... jadi korang wat tak kesah lah kalau dia duk senyap je.. tapi pelik gak bila smua senyap kan hahaha macam mase aku duk melepak makan takdi, semua senyap je sepatah kata je kuar.. hari suram sedunia kot hahahaha.
Hobi yg mahal huhuhuhu, aku punya hobi memang aaiiisseeyyy agak mahal huhuhu, yg paling utama mainan control huhuhu kereta control yg berharga beratus ringit... yg ni kaum2 perempuan memang jelik ( tak suka) kan..kan..kan.. bila pakwe atau laki depa nak beli kompom kena bebel waahahaha ni kenyataan.. ok dari segi negetif memang nampak membazir tapi kalau perempuan beli mekaup mahal2 tu tak ape pulak... beg, kasut, baju... macam2 lagi lah.. dari segi positif lak.. cuba korang fikir mane lagi bagus antara laki korang main game dan mainan ni dari pergi mengatal atau main perempuan lain?? (curang)... ok ape kalau dia duk mengadap game atau pergi mancing, main kereta control dari dia pergi duk mengatal..
Karenah... semua orang ade karenah masing2 kan... yg si perempuan ni nak lelaki dia melayan karenah dia tak kira masa... kalau dapat lelaki yg jenis banyak bersabar macam aku ni tak kisah sangat lah tapi kalau dapat lelaki yg kureng dia punya sabar sendiri mau ingat lah hahaha tapi kadang2 aku kesian gak tengok makwe2 member aku yg dapat pakwe yg kurang sabar ni... tapi ade gak makwe2 yg merlampau2 dia punya karenah... lelaki pun ade karenah masing2 nak jugak makwe dia melayan tapi bila tak di layan korang makwe2 ni sendiri mau ingat lah...
Pemandu yg macam ape2 entah, yg ni agak memanaskan hati.. pandu pelahan 40k/m sejam tapi duk kat line 2 ape kes?? menyusahkan pemandu lain je.. kadang2 aku tersempak dengan pemandu macam ni yg wat tak tahu je mase tu ambulan duk kat belakang dia.... di manakah letaknya otak pemandu seperti ini?? ke otak tertingal kat rumah... lu pikir lah sendiri.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!