Selasa, 16 Februari 2010

FEAR NO MORE

 
AKU!!

Aku sudah mengalami.......
suka, duka, derita, bahagia
Gembira dan kecewa...
Hidup ini penuh dengan
warna warni tapi tidak selalunya
Indah.....
Aku banyak berlajar dari
Peristiwa yang lepas.....
Aku tidak akan terpedaya
Buat kali yang kedua tapi.......
kadang-kadang teralpa jua
Aku masih terkapai-kapai
mencari sesuatu yang pasti dalam
Hidup yang penuh dengan lakonan ini.....
Aku mampu bertahan.....
Dalam kehidupan yang penuh cabaran


 
 
Yaaahahahaha...... adakah aku bersifat mengarah orang? bukan aku suka pun nak mengarah orang ni tapi dah tu pesanan dari boss nak wat cam ne. boss suruh aku tegur2 kowang buat kerja. kalau aku tak tegur kang aku jugak yg mengalami masalah. Letih aku bertungkus lumus selama setengah jam untuk menyelesaikan kesilapan yg di buat oleh rakan sekerja..... kesilapan yg kecil tapi boleh memudaratkan... geram aku bila tengok dia selamba je wat muka tak bersalah.... punyalah leceh aku nak selesaikan masalah tersebut. kalau di fikirkan kesilapan tu tak akan berlaku keranan tak logik lah boleh jadi tapi aku tak tahu apa punya lembab lah dia ni sampai boleh berlaku kesilapan ni. sampai boss tanya aku adakah dia yg salah atau budak lembab tu yg salah..... kowang fikirlah sendiri...hisssh..
hari ni aku mengalami kejutan jiwa hahahaha, terpaksa layan lagu yg tak kena langsung dengan jiwa aku. normie pasang lagu tah ape2 tah, lagu berdayu2... tapi aku sabar je ikut suka dia lah sebab dia puasa hari ni hehehehe. ade ke dia ajak aku berbuka puasa nanti sedangkan aku ni pagi2 lagi dah makan huuuhahaha. aku tak puasa lah..... dia cakap dia puasa ganti... erkkk tak kan aku pun kena pose gak.... aku pose penuh lah nak ganti2 ape lagi hehehehe best je aku kaco dia... nak belanje aiscrem lah, nak belanje sarapan lah sedangkan bila dia tak pose tak pulak aku nak belanje huhuhuhuhu......  masa macam ni lah aku boleh pura2 nak belanje yee tak?
mmmmmmmmmmmmm...... sudah letih selalu duk mengalah aje dengan orang sekarang aku nak ikut kepala aku lak... fear no more... ape orang nak kata lantak lah..... bila kita terlampau baik mula lah orang nak ambil kesempatan.... nak pijak2 kepala.... masa untuk menganas semula waaaahahahaha 

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!