Isnin, 15 Februari 2010

VELENTINE

 
Usah kau tangiskan pada cinta lama
Usah kau impikan kita kan bersama
Kasih ku kau pernah dipersia
lalu ku bawa cintaku sebagai penawarnya
biar lukamu masih terasa
Kau menyangka aku pergi kerna dia
Yang tak pernah wujud dalam alam cinta
Nak ku belai tangan tak sampai
Ingin ku tinggalkan terasa sayang
Andai dapat ku undurkan putaran dunia
Ingin ku ubah semula
Kata-kata dan tingkah laku
Yang salah agar kita dapat bersama
Di mercu asmara..............





Hahahaha, mesti kowang pelik kan, ape yg di tulis bukan lah untuk hari velentine, memang saje aku nak hilangkan mood velentine kowang hahahaha. jahat tak aku..... sebenarnya aku tak sambut hari velentine ni atas sebab2 keagamaan, jadi aku tak mahu coret panjang2 lah... sentetif wooooo. bagi aku tak akan lah sehari je setahun hari berkasih..... bagi aku hari2 lah aku berkasih sayang... bukan hanya sehari setahun. tahun ni lawak velentine aku kena.... walaupun yg wat lawak tu bukan kekasih hati hehehehe. ade ke minah tu bagi limau raya cina kat aku sambil sebut happy velentine day.... aku wat tak tau je lah.... saje wat lawak yg tak berapa lawak tu... dia gelak sorang2 je. 
aku ade krisis dengan wanita tahun ini, kekasih hati menyiga aje..... perempuan lain pulak yg sibuk2 duk usha aku hehehehe. orang lain yg aku harapkan tapi orang lain pulak yg beria-ria.
sayang sudah2 lah mecok tu...... bukan abang tak mahu jumpa dengan sayang.... abang hanya merancang tetapi Tuhan yg menentukan...... kesian lah kat abang ni sobsobsob....
bagi yg tak berkenaan tu sudah2 lah gangu hidup aku ni..... aku bukan lah seorang playboy @ buaya darat.... aku setia pada yg satu. satu-satunya adalah kamu sayang....
yang lain tu hanya teman tapi mesra aje ok jangan nak lebih2 lak.... 

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!