Selasa, 2 Februari 2010

Nothing to say

 
Tak ade ape2 pon nak di cerita, tapi aku bengang tul dengan orang depan rumah ni. ape hal pergi parking kereta kat depan rumah aku ni..... siut lah babun tul. tak pasal2 aku terkurung di rumah sendiri. aku ni dah la banyak kerja nak wat, nak kejar masa lagi. elok je aku balik rumah mandi takdi, nak keluar balik dah kena blok kereta aku, sihanat tul. ape pasal ko tak parking kat depan rumah sendiri haaa, yg pergi sibuk2 parking kat umah aku ni kenapa. tak ada otak ke. eyaaaaaaaaaaaaaaa geram tul aku, kalau ikutkan hati memang aku ketuk cermin kereta ko ni bagi pecah dan aku ketuk ape2 lagi kat kereta ko ni yg boleh pecah dan jahanam supaya ko boleh berfikir lain kali. aku tak pernah pun nak parking kereta aku kat depan rumah orang lain sebab aku fikir yg tuan rumah ni nak keluar kang macam mana. kita kena ingat bukan kita je yg hidup dalam dunia ni, ade lagi orang lain. hidup kena hormat jiran2, jangan pentingkan diri je.... dah tua2 pun tak leh nak fikir ke??? budus....


alang2 aku dah menulis ni.... ni tentang "dua hala". ape itu?? ni bagi yg memandu mesti ingat jalan raya kan huhuhuhu aku bukan nak cerita pasal jalan lah. ni pasal hubungan manusia. kalau hanya dari sebelah sini je yg mulakan dulu apa2 pun, memanglah tak best... yg sebelah sana duk nungu je pastu nak angin2 huhuhu... nothing to say....kang makin hangin dia lak...

cinta sejati mendengar apa yg tidak dikatakan dan mengerti apa yg tidak dijelaskan sebab cinta tidak datang dari bibir dan lidah atau fikiran melainkan dari HATI...... 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!