Isnin, 5 September 2011

Mat Brutal Raya Di Kelantan

Salam huhuhu setelah lebih seminggu tak mengonlinekan diri dan membiarkan blog ni bersawang akhirnya aku kembali selepas beraya =D Hurrmm tiba2 blog ada sedikit perubahan dan aku mula nak menyesuaikan diri.
Aku ni bila balik kelantan je mesti melakukan acara jalan-jalan cari makan hehehe. Makanan kat sana memang best tip top mavelesss muah..muah punya. Sekarang kat mana2 pun ada makanan dari kelantan tapi tak boleh nak menandingi keorigenalnya. Kalau korang ke pengkalan kubur... eerrkkk bukan pergi kubur ok.. ish2 anak sedara aku yg lurus mereng. Korang singgah lah kat Che Yah Mee Cambor Spesial.. kalau tak silap aku lah nama kedai tu... peerrhhh memang sedap lah. Gmabar kat atas tu adalah nasi dagang bukan mee cebor ok hukbhuk.
Sebanarnya aku malas nak menaip banyak huhuhu jadi korang tengok lah gambar yg tak seberapa best ni.... dan video kemalangan pada 28hb 8 masa aku dalam perjalanan balik ke kelantan.
video
Lupa dah kat mana ni hehehehe


Jom main teka teki mencari sesuatu yg ganjil kat sini... cuba korang lihat gambar atas ni... apa yg tak kena?? pasangan romantik di tepi pantai hehehe dan ada yg ketiga haha


Aku jumpa puteri bunian... amacam?? seram tak?? hahaha. 


Malam terakhir kat kota bharu... aku menganas dengan sepupu aku kat bandar hehehe

BBQ bersama jiran hehehe pertama kali jumpa tapi akak ni cukup mesra sampai buat bbq untuk kitaorang hehehe. Jiran2 kat kelantan memang mesra dan baik2 bukan macam kat tempat lain jadi korang jangan pelik.
Sekian...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!