Sabtu, 24 September 2011

Syiah dan akhir zaman

AMARAN : Artikal ini bersumberkan akhbar-akhbar dan laporan -laporan blog serta YOU TUBE yg belum benar kesahihannya .Para pembaca hendaklah menilai sendiri tentang kesahihan berita ini .
Tahniah Kerajaan Iran kerana mendakwa telah dapat mencipta U F O suatu teknologi yg mendahului teknologi manusia 200 ke 300 tahun ke hadapan . begitulah menurut laporan akbar KOSMO bertarikh 19 mac 2011.
Menurut Isa Dawood kenderaan inilah yg dikenali sebagai kenderaan Al Masihud Dajjal yg mana di antara kedua telinganya lebarnya 60 hasta . Dan mampu bergerak seperti kelajuan angin bahkan lebih laju lagi .
Para santis barat mengkaji fenomena ini yg tidak habis -habis kajiannya sehingga mengatakan manusia ini berasal daripada ALIEN @ makhluk asing ..padahal penciptanya ialah Al Masihud Dajjal seorang manusia zaman lampau yg umurnya lebih 3000 tahun .
Maka banyak teori yg muncul dan apabila mereka menemukan sesuatu yg pelik dan luar biasa lantas mengaitkan dengan makhluk asing . Diantara mereka percaya akan perkara itu dan sebahagiannya mengetahui hakikat sebenarnya dan sengaja mengada-adakan cerita . padahal semua itu berasal dari tipu daya Iblis dan rakannya Dajjal serta tenteranya dari kalangan cerdik pandai Jin dan manusia
Persoalannya mampukan mereka mencipta teknologi itu .... ? jawapannya mungkin ya mungkin tidak ...apa-apa pun sebahagian ummat Islam berbangga dengan pencapaian kerajaan Iran itu ...diantara komen mereka ..Takbir Allahu akbar ..kita jangan bezakan amalan mazhab mereka dengan amalan mazhab kita .... pasti penganut sunni sakit hati seperti orang yahudi sakit hati pada orang Islam.
Boleh sahaja mereka mencipta persenjataan yg canggih sebegitu rupa dengan kerjasama Al Masihud Dajjal sebagai master maindnya ..ataupun kenderaan Al Masihud dajjal yang sudah siap dibina di segi tiga bermuda cuma jenamanya sahaja yg di tanggalkan dan ditukar menjadi made in Iran seperti kereta Mitsubitshi ditanggalkan jenamanya kemudian ditukar menjadi jenama yg lain iaitu Proton Inspira .
Pada pendapat hamba ia adalah sebagai wayang gambar sahaja.olok -olok ...yg tujuannya utk menghalalkan kemunculan lebih banyak lagi pesawat seperti itu di ruang udara manusia apabila tiba masanya nanti ...
Jika berita ini benar maka sohehlah lah Syiah itu tentera Dajjal . Maka bala tentera seperti itulah yg Ummat Islam akan hadapi . Mampukah ?
Tahniah juga pada ciptaan sebelum ini yg kerajaan Iran telah mencipta bot terbang walaupun mendapat "sekatan antarabangsa " dan Tahniah juga kepada kerajaan Iran yg secara senyap-senyap mencipta peluru berpandu nuklear di rektornya yg tersorok di dalam gunung di kawasan pergunungan di Asfahan .
Tahniah juga kepada kerajaan Iran yg sedang merekrut 70,000 tentera elit rahsia yg berkemahiran tinggi iaitu gabungan sihir tertua di dunia warisan ahli sihir firaun dengan gabungan teknologi tercanggih di alam ini .( UFO ) .Mereka akan keluar berpakaian uniform iaitu jubah lama @ kuna Bangsa Parsi yg dikenali sebagai At Tayalisah dan setiap di antara mereka memiliki sebilah pedang tintanum yg hulunya emas .
Para Kaum Yahudi amat menyanjungi para rabainya yg sakti -sakti ..mereka disorokkan daripada pengetahuan umum tugasnya sulit dan diberi biayai yg khas lagi diutamakan . Para Sami hindu dan Sami Budha juga masih lagi disanjung tinggi oleh penganut nya .segala apa-apa yg akan dilakukan mereka akan merujuk kepada mereka . Begitu juga para Paderi Kristian yg amat dimuliakan oleh orang Kristian .
Begitu juga dengan para ayotullah Syiah mereka berada di taraf yg khas lagi terpuji di bela rapi oleh pengikutnya . Bagaimana pula layanan ummat Islam kepada para Ulama nya ... mengapa tidak seperti agama-agama yg lain dari mana hasutan itu datang sehingga para ulama itu di singkirkan daripada masyarakat ? . Adakah idea orang yahudi yg bencikan ulama Islam yg anda terima dan aplikasikan ? Ataupun Ulama Islam yg sudah hilang taringnya . Tidak berkeupayaan ketika mengurus hal kerohanian ? Mari kita fikir-fikirkannya...

Tahniah juga kepada kerajaan Iran yg berjaya mencipta peluru berpandu yg canggih .Sesungguhnya ini adalah kejayaan Ummat Islam ..Takbir !!!. esok lusa kita akan kena terbil dari mereka ...
Malangnya mereka itu adalah golongan SYIAH yg diramalkan oleh Nabi S.A.W menjadi tentera -tentera Dajjal yg pada akhir zaman .
Adakah kita bersedia utk menghadapi mereka ? ...Apa persediaan kita ? sudah bersedia ? belum bersedia ..atau sudah bersedia atau tidak tahu apa -apa yg perlu disediakan ?
wallah a'lam
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!