Khamis, 14 Februari 2013

2013 Tahun Brutal Yang Blur

Gambar tiada kaitan dgn apa yg nak aku bebel kat sini huhuhu. Tu gambar rumah kat kelantan dan hantu tu aku guna camera app hahaha. Masa raya cina yg lepas aku. balik kelantan untuk meriahkan majlis perkahwinan abang aku di sane. Seperti korang sedia maklum dengan kisah aku yg lepas jadi macam2 lah aku kena soal siasat dengan pakcik makcik aku adeehhh. 
Entah apa sal betina tu tak mahu lagi pulangkan cincin aku. Bukan aku mintak cincin tunang tu tapi cincin arwah mak aku. Kalau terbaca ni sila pulangkan dh lame siot... pakai pos pun tak apa. Jangan sampai aku.....teettt...
Wokey iklan jap takdi hehehe berbalik pada masa di kelantan tu ade sesuatu yg peningkan kepala hahahaha. Makcik aku tu ade berbunyi pasal kahwin2 ni (aku punya kahwin deerrr) tengah dia duk pot pet tu tiba2 dia nk tolong carikan calon untuk aku waaahahahaha tapi cara dia cakap tu macam dah ade pun calonnya. Eerrrkkk mencari tu macam dusta je hehehe terkesima jap aku masa tu dan terus aku menyelit sebelum dia bebel panjang berjela. Dengan pantas dia menyelit lagi tapi bukan semua tempat macam kelantan. Kalau korang nak tahu kat kelantan mudah tak menyusahkan pihak lelaki. Berapa korang ada buat je hantaran tak kira lah berapa ribu pun setakat yg korang mampu. Haaaaaa best kan kat sana hehehe 
Aku pun tak tahu nak tulis apa kan aku dah kabo blur je hahaha jadi sampai sini je aku bebel ek. Lame tak bebel kat blog ni... entah ape yg aku tulis pun tak tahu. Terima kasih lah pada korang yg buang masa baca hahaha
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 ulasan:

Remy hazza berkata...

esok lusa ada ler jodoh tu....

Tanpa Nama berkata...

negeri mana-mana pun senang. tak semua tempat susah. yang penting kita kena yakin. kalau dah ada pilihan hati, bagitahu. :)

hairie azrin berkata...

Siapakah dia ini ek hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!