Sabtu, 23 Februari 2013

Berlayar Bahtera Brutal - 3B

Main edit edit gambar terus jahanam hahaha ade seni x? Huuuaahahaha entah apa yg aku nak bebel hari ni ek? Oleh kerna semua orang tengah sibuk dengan kerja masing2 dan aku pun malas nak kaco sebab aku sendiri pun tak suka orang kaco bila tengah sibuk kerja maka biarlah aku layan bebel kat sni.
Top artis hehehe entah kenapa rakan sekerja aku jakon sangat dengan facebook aku. Berlumba-lumba diaorang nak tahu status aku hahaha entah apa yg best pun aku tak tahu. Habis dengan superbelozer aku pun terbabit hahaha supervizer daaa..
Bagi Korang yg kenal aku kat laman maya ni jangan tersingung bila tegur aku dari jauh dengan memekik "wey" "woi" dan sebagainya tu yg agak kurang budi pekerti memang aku buat derk je. Wokey aku tak sombong tapi mana lah aku kenal korang tu hahaha bukan jenis aku nak kaji selidik kawan2 maya ni. Cuba korang datang dekat pastu tegur aku sambil salam kompom aku layan dengan mesra. Macam ade sorang tu penah buat.... untung2 boleh belanja aku makan hehehe aku tak kisah pun lagi aku suka tambahkan kawan kena pulak yg dari bloger boleh bertukar pandangan. Kalau aweks padang memandang hati tertawan hakhakhak gatai pulak dah....
Lepas ni aku nak buat status fb yg riak hakhak bio rakan sekerja mereng baca. Pelik betul lah korang ni hahaha. Sudah lah pasal korang ni aku nak bebel pasal kebongokan dunia pulak. Cepat2 lah pilihanraya di buat bosan dah aku weh.... semua duk bising pasal politik je ni. Takde air pun kaitkan dengan politik.... elektrik takda pun politik punya pasal gak jalan berlubang pun politik lagi.... sensetif betul lah semua nak sangkut paut dengan parti politik nasib baik lah masa aku berak tak ada yg bunyi pasal politik. Mana lah tau ada yg cakap perut aku sakit nak berak tu kerna parti yg ni yg tu hahahaha. Serius aku dah bosan weh....
Aku ada terbaca kat fb kata madah cinta ke hape tah punya page... kat gambar tu ade tulis2 dan ramai lah budak perempuan duk share... macam ni ayat dia "kesilapan besar seorang lelaki ialah membuatkan lelaki lain membuat pasangannya tersenyum" lebih kurang macam tu lah ayat dia. Apa yg bongok kat sini cuba korang tukar ayat tu.... lelaki tu tukar pada perempuan. Haaaaa apa jadi??? Teeeetttt preseksi situasi berbeza... korang nampak tak? Kalau orang lelaki kompom sampai mati di tuduh curang tapi kalau orang perempuan buat tak apa sebab lelaki yg disalahkan. Apa yg sebenar ialah dua-dua pihak kena setia tak kira lah apa yg berlaku.
Sekarang aku dah kurang nak update blog ni sebab aku nak jadi pelawat dan perlancong pulak hehehe aku nak terjah blog korang pulak. Masa yg terluang ni akan aku isikan dengan terjah menerjah blog2 yg menarik. Errkkk kenapa blog aku yg lagi satu tu dapat pelawat yg tinggi ek? Sedangkan hanya ada berapa je post tak sampai pun 80 dan sebagai blog suka2 je aku buat. Blog ni dah dekat 1k post pun dan lagi lama dari blog tu.... kira otai lah tapi tak mencecah lagi 2++k pelawat. Nampaknya korang lebih suka tengok yg ngeri dan aneh ek huhuhu.
Wokey cukup bebelan hari ni... acara melawat blog kawan2 pulak. Aku tak akan meningalkan jejak pada blog yg aku terjah... weeeeewit senyap2 sudah hehehe. Ok korang papai....
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!