Jumaat, 22 Februari 2013

Perempuan Tak Bertudung VS Perempuan Bertudung

Kredit to Kakufacebook.com

Memang susah nak tegur orang huhuhu aku pun bila komen sikit macam tu terus orang tu padam dan buang aku dari friend hahaha. Aku tak kisah pun sebab ramai yg suka buat status belagak pandai tapi tak sedar yg apa dia tulis tu menunjukan kebodohan sendiri pada semua orang.

"Selangkah anak perempuan keluar dari rumah tanpa menutup aurat, maka selangkah juga ayahnya itu hampir ke neraka. Selangkah seorang isteri keluar rumah tanpa menutup aurat, maka selangkah juga suaminya itu hampir ke neraka"

Korang ingat senang ke menjadi orang lelaki ni?? Pada si tomboy tu jangan lah nak belagak. Pesanan ikhlas dari aku kepada semua wanita didunia, sekiranya anda sayang kepada ayah dan suami anda tutup lah aurat yee.. orang lelaki memang mudah untuk ke neraka jadi bersyukurlah anda sebagai perempuan.

Lagi status = bulu membulu

Walaupun menda ni dah lame suka hati aku lah baru nak post huuaahahaha
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

Remy hazza berkata...

tapi sekurang kurang dia tahu...nice sharing.....mungkin lepas nie dia berubah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!