Isnin, 18 Februari 2013

Topless Protesters



Aaaaaaaaaa??? Huurrmmmm.... Haaaaaaaa.... Errkkkk.... hahaha tak tahu lah nak kata apa. Korang tengok lah sendiri ek... huurrmmm bila lah nak ada kat Malaysia macam ni ek huuhahahaha (gelak orang jahat)
 Macam mana boleh lepas video macam ni kat youtube?? dulu aku nak upload video ngeri pun tak lepas tapi yg macam ni lepas pulak... cihake tul lah... haaa kalau video kat bawah ni aku boleh terima lah... 
Serius bodoh hahahaha


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

Remy hazza berkata...

dah takde modal nak tarik perhatian....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!