Khamis, 21 Februari 2013

Sexy Caddy Golf

Ini lah sebabnya kenapa kadang-kandang aku suka tengok sukan golf huuuahahahaha. Aku sendiri tak mampu nak main golf ni, dulu masa kecik2 ada lah aku dengan abang aku buat padang golf sendiri kat belakang rumah huhuhu. Lubang golf pakai tempurung, kayu golf pakai batang pokok. Entah kat mana abang aku tu dapat bola golf.... siapa punya lah yg dia rembat hahaha.









Lagi seksi = MotorsportsTunnel
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

Remy hazza berkata...

nie nak main golf ke nak main pompuan.....???? hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!