Ahad, 8 Ogos 2010

RAYUAN~~

Yaahhhh aku memang dilahirkan dgn kejahatan hehehehe, kenapa lak jahat?? aku memang suka wat org sakit hati hehehe. hati aku memang keras sekeras simen kongkrik bangunan tu tapi pelik boleh jadi cair bila berdepan dengan sidia dan mak aku...mmmmm pelik betul... bila marah kt sidia tu memang tak berlarutan lame kejap jek, tak sampai 5 minit aku dah mula cair... pujuk balik dia hehehehe.
ok sekarang ni tentang merayu... rayuan-rayuan dari aku..... seingat aku.. jap ek aku nk ingat mmmmmm cisshh aku memang ego.. susah benar nk merayu kat org ni.... entah aku tak ingat dah bila kali terakhir aku merayu kat org.. berbelas tahun lepas kot kali terakhir... aku tak suka minta simpati dari org... tapi bila melibatkan org tercinta aku dengan rendah diri merayu.. yaahhh dengan banganya aku nak bagi tahu kowang semua bahawasanya hari ni aku telah merayu kepada seseorang.....
aaiiiisseeeyy cakap lu brutal.. lu mafia ape hal ni?? yee tapi ingat ada lagi org yg brutal dan mafia dari kowang.... sekarang aku nak hidup dalam loww profil..lantak lah org nk cakap ape2 pun yg penting aku nak bagi kehidupan org yg aku sayang tenang je meniti hidup yg semakin singkat ni. kadang2 bila melibatkan org2 seperti ini boleh jugak menitis air mate ni.....
air mata brutal hehehe, i likes merah... alang2 aku dah mula membebel ni, aku nak sentuh sikit pasal ajar mengajar ni... aku ada lah seorang kawan tu.. huuumakaaiii agak kasar di mata dan hati aku bila tengok dia mengajar tunangnya... bukan dia pukul ke hape ke tapi cara dia cakap dalam telefon tu... marah pun jangan cam tu.. ini pendapat aku jek, lain orang lain caranya...
tunang suruh balik rumah mungkin nak bermanje2 dalam telefon ke ape ke tapi mase tu dia ni duk melepak dengan aku dan sahabat2 kami yg lain. mase aku dengar dia duk bercakap tu, aku suh dah dia balik.. xpe aku tak kisah pun, member aku yg sorg lagi tu pun suh balik gak dan dia cakap "balik lah *****, jgn sbb kitaorg gaduh2 cm ni.. kitaorg taknak pecahkan rumah tanga org"
pastu kawan aku tu pun menjawab " bukan apa rie, aku nak ajar dia (tunang) sikit, sekarang waktu utk aku dan kawan2 dia kena faham, xdi dah waktu aku dgn dia.. aku dh antar balik jadi sekarang ni aku nak lepak dengan kawan2 lak, umur dia dh berapa.. patut dah boleh memikir dah"
dan aku pun diam membisu lepas dapat jawapan macam tu... aku tak tahu nak melawan ayat apa dh... tapi cara dia marah kt tunang dia tu agak tegas sangat lah... kalau aku wat macam tu kat kekasih aku tu... haaaaa jawapnya nangis lah dia, aku tau hati dia lembut.. perempuan lain aku tak tahu lah tapi aku rasa same jek dengan kekasih aku tu... tak sampai hati weh aku nak wat camtu kat kekasih aku tu... mungkin sebab anak sedara aku yg sorang tu jenis hati lembut dan dari kecik dia rapat dengan aku sampai lah dia besar ni.. jadi aku boleh memahami sedikit dengan orang yg berhati lembut ni... tapi kadang2 ternangis gak kekasih aku tu..erkk sowi syg..hehehehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!