Isnin, 22 November 2010

Hari Pertunangan

video
Ni video yg aku wat hehehehe

video
 yg ni tunang aku lak yg wat hehehehe. Korang tengok lah ek video yg kitaorg wat ni.


ok aku nak cerita sikit pasal name samaran aku di kelate huhuhu banyak tul name samaran aku sampai aku sendiri pun tak tahu jadi bila ade orang panggil aku, aku tak sedar atau buat2 tak tahu hehehe. Ini adalah sedikit sebanyak name samaran untuk aku di kelantan yg aku sempat tahu........
[ Yiee, Rie, Paksu Rie, abang rie, abe rie ] haaa ni je lah tapi yg paling gelamor pakcik makcik aku panggil aku YIEE.... sebenarnya pakcik makcik aku tak tahu pun name penuh aku hehehehe. Kisah mase hari pertunangan tu pakcik aku salah sebut name aku hehehehe, tak tahu lah ade orang perasan ke tak, rase2 aku takde orang yg perasan mase tu.... korang nak tahu pakcik aku sebut name ape mase tu???? nak tahu tak?? haaa ni name yg pakcik aku sebut tu MOHD KHOIRIE hahahaha tak tahu lah mungkin sebab pelat kelantan kut jadi cam tu hahaha.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

yen berkata...

wahahahahaha..nape x dengar pon..khoirie

hairie brutalmania berkata...

btul lah kan abg duk dekat dgn pkck tu hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!