Ahad, 13 November 2011

G-SHOCK vs G-SYOK

Wokey sebelum aku nak ceritakan kisah ni ada pemberitahuan sikit lah. Entri ini agak melucah sikit jadi adik2 jangan baca ye, tengok je gambar jam tu kalau bekenan suruh ayah belikan, nanti abang bagi tahu kat mana boleh beli yek =D
Ok kisah dia bermula semasa aku sedang lepak kat kedai makan bersama member aku selepas puas dia kalah snuker dengan aku hahaha. Ngam2 je selepas aku sudah makan, dia bertanya..
Member = Ko tahu tak G-Shok
Aku = Tau lah.. kat rumah aku ada 3
Member = Haaa??? Nate gapo??
Aku =  Ehh bewok ni.. satni mu tanyo jam G-Shock kan
Member = Bukan jam lah.. adooiiii
Aku = Dah tu?? nate gapo gak??
Member =  Alaaa yg tu.. tu. tu.. tuutttt!!
Aku = Hurrmm?? acu oyak molek...
Member = haaloooo mu ni.. hok tu ***********
Aku = Bewok sunguh... tu orang pangil G-Spot lah gilo
Member = Ngehehehehe yg tu lah....
Aku = Duk G-shok..G-shok.. aku shyedok palo mu baru tau..


Wokey cukup je sampai situ, tak perlulah aku nak tulis semua perbualan itu. Mesti ramai yg tak tahu kan apa itu G-Spot, dan kebiasanya orang akan salah sangka dengan G-Syok hahaha G-Syok ni aku yg berikan nama dia hahaha. Contoh G-syok kat tengkok atau belakang telinga perempuan. G-Spot pula kat mana? hahaha mana boleh aku tulis kat sini hareemmm!!
Aku tahu mesti ada perempuan yg baca sama kan, tak perlu malu2 kitty lah. Ada kawan perempuan aku, sebulan lagi nak kawin dia mintak XXX.3gp kat aku sebab dia nak belajar skill. Hahahaha dengan selamber aku cakap kat dia yg aku tak ada simpan video macam tu dan tak perlulah nak belajar sebab menda ni secara automatiknya akan pandai. Ko makan dengan minum tu ada orang ajar ke?? pandai kan sendiri bila lapar dan dahaga. Hahaha cerita lama semua ni..
Aku sendiri tak tahu kenapa kawan2 suka tanya soalan2 yg melangkauwi batas minda aku. Mungkin sebab aku je yg kebiasanya memberikan jawapan yg paling munasabah kat diaorang. Ada kawan aku yg muda sikit dari aku tanya pasal hal orang dah kawin, yup dia dah kawin tapi aku belum kawin lagi. Suka betul diaorang tanya, macam mana ni.. macam mana tu, nak buat macam mana ni... hahaha sampai sekarang aku ingat lagi... masa mula2 dia kawin sekarang dah bahagia, anak pun tiga dah.
Bak kata orang malu bertanya sesat jalan tapi kalau nak tanya tu tengok2 lah orang dulu hahaha. Setiap masalah boleh diselesaikan... renung2 kan dan ape kejadahnya aku tulis semua ini?? AARRGGHHHH


Wokey bagi yg terasa nak beli jam boleh lah usha kat sini
Hazlee Times Shop
Dia baru buat page ni, kalau korang add profil dia lg banyak jam yg boleh tengok. Tak perlu risau sebab segala jual beli tiada penipuan dan boleh dipercayai. Member facebook aku tu ngehehe.


P/S= Entri ini bukan ditaja oleh Hazlee kedai jam, iklan ini tidak dibayar huhuhu sesaje je aku nak promotkan dan membantu.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!