Khamis, 3 November 2011

Girls Were Beaten Up By Her Fiance

Segala aksi dalam gambar yg korang akan lihat ni bukanlah diambil dari mana-mana rancangan Tv atau filem. Ini adalah perkara yg sebenar berlaku dan bukanlah sebuah lakonan..




Kesiankan... yang mana kesian? lelaki ke perempuan tu?? yaaa mesti korang cakap yg perempuan tu yg kesiankan hehehe... Entah lah korang nilaikan sendiri. Menurut sumber lelaki tu memukul perempuan tu setelah terjumpa alat pregnant test didalam beg perempuan tu. Alat itu memberikan keputusan yg membuatkan lelaki itu mengamuk hahaha, yaaa keputusanya positif. Pelik kan dah jadi ayah nak mengamuk pula... yaaa sungguh haremm sekali sebab anak yg dikandung tu adalah anak lelaki lain. Dia tak penah pun buat sexs dengan tunang dia, tahu2 tunang dah membuntingkan anak jantan lain.... sape tak mengamuk wooiii!!


Lagi Kisah Haremm =  Be Like A Super Stars
                                       Summer Camps 
                                       Full Moon Scary
                                       Life Immortals
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

Nuriy Arisa berkata...

mmm..tapi perempuan x ptt diperlakukan seprti begitu..

tapi dye pown salah..mmm...

ch000tz axoera berkata...

tapi takkan lah sampai gitu! haiiissshhh!

hairie brutalmania berkata...

ok pe org china tu.. kalau org malaysia kompom kena simbah asid... haaaa yg mane lg ganas??

Hanif berkata...

tapi kalau tengok gambar...orang china ni memang tak nak tolong sesama sendiri...selfish
Walau salah pompuan tu pun..kalau kat Malaysia kau tampau perempuan rasa-rasanya orang ramai tampau kau tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!