Selasa, 1 November 2011

Kata Mutiara Dari Spongebob & Sahabatnya Patrick

Huuhahaha aku memang suka tengok kartun spangebob ni... yaaahhh lantak lah walaupun aku dah tua sekali pun. Aku memang hebat sebab duk layan lagi cerita kartun dan korang sila jeles hahaha. Perasan atau tidak cerita ni ada kata-kata yg bernas.. ok ni adalah dialog yg dipetik dari kartun ni..

1.'pengetahuan tidak dapat menggantikan persahabatan. Aku (Patrick) lebih suka jadi bodoh daripada kehilanganmu (Spongebob)'

2. spongebob: Apa yg biasanya kau lakukan saat aku pergi? patrick : menunggumu kembali.

3. Saat spongebob menjadi kaya dan melupakan patrick juga teman2 spongebob yang kaya pergi dari spongebob, spongebob memohon kepada patrick, dan patrick berkata: 'kalau wang boleh membuatku melupakan sahabat terbaikku, maka aku lebih memilih untuk tidak punya wang sama sekali'

4. Saat patrick di fitnah mencuri jaring ubur2 nya spongebob,patrick berkata: ' Tak apa kawan.. aku mungkin hanya bintang laut yang hodoh.. lebih baik aku pergi dari bikini bottom.. ini, ambil saja barang2ku.. tapi aku tak pernah mengambil jaring mu kawan..'
(Patrick dituduh mencuri jaring dan dia sabar aja)

5. Patrick berteriak : 'AKU HODOH DAN AKU BANGGA!!!


6. Kalau kamu memberitahukan rahsia kepada seseorang, maka itu namanya bkn rahsia lagi.

7. Selepas spongebob mahu masuk anggota jelly spotter.. terakhirnya patrick bagi tahu: 'pemujaan yang berlebihan itu tidak sihat..'

8. waktu itu org tua Patrick mahu datang jenguk anaknya. Tapi Patrick takut dikatakan bodoh oleh org tuanya. Demi Patrick, SpongeBob sangup berlakon jadi orang bodoh biar org tua Patrick tidak mengatakan anaknya bodoh. Terus Patrick bagi tahu ke SpongeBob: 'TEMAN ADALAH KEKUATAN'

9. waktu patrick dianggap keturunan raja terus mula ambil barang2 milik orang lain, terus dia berkata: 'hidup itu memang tidak adil, jadi biasakanlah dirimu'..

10.'seharusnya kau belajar berjalan dulu nak, baru lah kau boleh berlari..'

11. waktu episode yg si spongebob pakai kasut baru, si spongebob berkata: 'Ternyata semua yg berkilau itu belum tentu emas'



Meet  Spangebob here = Free Online Tv 
                                         Play Spangebob Game 
                                         Spangebob GIF 


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!