Jumaat, 11 November 2011

Superbikes Crash

Oleh kerana semalam semasa aku dalam perjalanan ke Klang, aku selisih dengan kemalangan motorsikal besar macam ni. Kat kawasan berhampiran dengan Lancang kalau tak silap aku, motor tu berada dibawah lori besar. Peerrggghhh penungang tu aku tak tahu lah apa nasib dia dan aku tak sempat nak ambil gambar kemalangan tu jadi aku gunakan gambar ni sebagai ganti. Diharap korang penungang motor ambil iktibar yek!




Untuk entri yg lebih ngeri sila ke sini Brutal Mania Ngeri dan Pelik 


More Here = Kids In Crash
                       Women Parking Cars

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

ch000tz axoera berkata...

pengsan! tu lah bawk lagi lelaju tapi kan bukan ni plat mesia kann tu...

hairie brutalmania berkata...

yup... luar negara punya

taoslayerz berkata...

gler la dahsyiatt ...sapai termasuk dalam kete

hairie brutalmania berkata...

cuba teka brp kelajuan smpai boleh jd mcm tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!