Isnin, 25 Januari 2010

AKU YG MASIH TING TONG


Hari ni kerja aku hanya memerhati orang buat kerja.... best kan hohoho, aku tolong sikit2 je. letih gak tengok orang wat kerja ni. sahabat aku cakap aku kerja sampai 19 jam untuk hari ni....entah lah aku tak kira pun.... tapi memang lame aku kerja... letih dan bosan. geram akau dengan boss kenapa aku je yg kena kerja yg teruk2. mula kerja pagi sampai lewat malam, gila ke hapa. aku tau lah yg boss ni pilih kasih, orang perempuan dia bagi balik awal lak, memang cihaka lah boss ni, tak adil langsung. kebiasannya aku dengan edy yg kena tang yg teruk2, dulu dia ade ngadu kat aku yg dia ade bini tapi kenapa yg bujang2 je dapat kerja yg best2 taput dia lah yg dapat sebab dia boleh balik awal, orang dah ade bini kan.... aku faham bila orang dah ade keluarga ni. walaupun aku tak kawin lagi tapi aku tak terasa apa yg dia cakap sebab aku banyak kena berkerja dengan dia jadi aku same je kena kerja teruk.
awal tahun ni dia cakap lagi, kalau boss tak naikkan gaji dia memang tak tahu nak cakap apa lah, eh.... bukan gaji mu je lah, aku pun same, kerja bagai nak gila tapi kalau gaji masih macam tu gak memang tak patut lah. dia "incas" tapi aku bukan incas pun tapi semua angap aku ni incas tak tahu kenapa huhuhuhuhuhu. dari pagi tungu orang dari subang jaya, bila call cakap on the way tapi tak sampai2 jugak. kowang tahu pukul berapa diaorg sampai? pukul 10:45 malam tau, ni lah orang cakap underwere bukan on the way...siut betul.
sebab diaorg tak pasal2 fizi (kompaka) dgn azman (sapura) kena kerja sampai pukul 3 pagi. hari ni aku duk berborak dengan 2 orang jurutera ni, aku lebih bersembang dengan fizi sebab aku lebih biasa dengan dia. dia pun dah kawin tapi kesian kena kerja O.T yg azman ni tak apa bujang lagi. pukul 11:30 malam je aku tak tahan dah nak balik, diaorg tanye kat aku dengan edy siapa yg stanby malam ni? fizi dgn azman pandang aku pastu pandang edy sebab dua2 senyap je. aku tahu edy nak balik jugak dia tak akan stanby punya. aku pun cabut balik jugak hahahaha.
lantak lah, malas kitaorg nak stanby..... pandai2 lah kowang wat kerja. tak ada orang yg perhatikan. esok2 je kitaorg perhatikan, boss suruh aku masuk pagi lagi esok, dalam pukul 7 tapi jangan harap lah aku nak masuk mase tu, pukul 3 petang lah baru aku masuk hahahaha.
ok ni aku nak bagi tahu sikit, kat bawah ni kang korang akan baca luahan hati dari Ayu (itu ke cinta) dan ucu m (lelaki). salah sorang dari mereka ni adalah lesbian rrrrrrr mungkin kedua2 kot. itu aku tak pasti tapi aku pasti kat yg sorang tu memang kompom lah. mungkin ade yg hairan kena apa aku terbit kan sesuatu yg akan hentam aku same, aku jugak yg akan maku nanti.... lantak je.. haram pelik dek aku. bukan ape aku terbit kan pun sebab aku tak berat sebelah @ pilih kasih, selagi benda tu tak bersentuh dengan bab politik dan keagamaan atau sintifvisi masyarakat..... aku terbit kan...
pandai2 lah kowang menilaikannya sendiri.... 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!