Ahad, 3 Januari 2010

HARI MINGGU AKU


Lihat je gambar kat atas ni teringat kenagan dahulu, aku di gelarkan harimau putih....huhuhuhu tapi sekarang tak boleh lah nak gelarkan aku macam tu sebab aku dah sikit gelap (banyak sebenarnya hehehehe). hari ni aku bangun lewat... tengok je handset waauu banyaknye miss call banyaknye mesej hohohoho maaflah pada semua....
Sebenarnya aku bukan ade apa2 pun nak tulis cuma aku nak bagi tahu kat sayang aku yg sorang tu je yg aku sayang dan cinta kat dia. korang jangan dengki hahahaha. bukan ape sebab dia tanye ape yg aku tulis tu untuk sape, aku tahu la dia was-was kot dengan aku, mungkin sebab dia tengok facebook aku yg aku duk komen2 (mengatal) dengan kawan2 pempuan aku kt situ hehehehe, takde ape2 lah sayang itu semua untuk suka2 je, just for fun.....
Petang takdi ade kawan aku call suh buat macam puisi lah dan terbitkan kat blog aku ni, mmmmmmmm memang aku akan terbitkan ilham2 dari sesiapa yg ingin terbitkan untuk luahkan pada seseorang mengunakan blog aku ni tapi yg penting korang yg tulis dulu lepas tu baru aku salin kat sini.... kalau nak suh aku yg buatkan memang susah sikit la sebab aku tak pandai lah lagi pun aku malas nak fikir2 sampai sakit kepala ni hohohoho. ape2 pun nanti aku cuba dulu ok bro......
Berbalik pada buah hati aku tu, ni ade sedikit yg sempat di buat untuk sayang, khas hanya untuk sayang. pada sahabat2 semua yeeee aku tahu lah yg blog aku mula ada unsur2 kejiwangan... lantak lah korang nak cakap ape...haram pelik dek aku waahahahahaha

CINTA   (BINTANG!!!!)

Mungkinkah bila ku bertanya pada bintang-bintang
dan bila ku mula merasa bahasa kesunyian
Adakah aku yg berjalan dalam kehampaan
dan diam terpadam terbakar semua dalam keraguan
Aku akan menghilang dalam pekat malam
lepas ku melayang
Biarlah ku bertanya pada bintang-bintang tentang
hati kita dalam mimpi yg sempurna
Bila terasa rindu ku sebut nama mu
dengan harapan kau kan muncul dalam mimpi
Bila terasa rindu ku bayang wajah mu
kedamaian mendatang
Hilang entah ke mana
Yang pasti diriku tetap menyintaimu disini

.....sayup bayu malam menyapa dirimu
membawa sejuta rasa rinduku,
mencari dirimu entah dimana menghilang
ku kirimkan semua rasa di hati pada bintang
bintang sebagai wakil dariku
untuk sampaikannya kepadamu
selagi berkelip bintang di awan
selagi itu kau tetap dihatiku......

i may not get to see you as often as i like
i may not get to hold you in my arms all through the night
but deep in my heart
i truly know, you're the one
that i love and i can't let you go



P/S= pada sahabat2 semua maaf la sebab aku jarang on9 kt myspace, bersawang dah rasanya hahaha, kalau kt friendster lg lah.. dah tahap berpuaka kot... aku lebih suka buka blog aku je, walaupun aku takde tulis ape2 pun tapi sekadar nak dengar lagu kat playlist aku tu hehehehe best lagu tu aku suka hehehe 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!