Ahad, 10 Januari 2010

Aku yg suka buat kacau


Hari ni aku kecewa sikit dan gembira sangat bila dah kacau orang hohoho, ok sebelum tu aku nak cerita sikit tentang kes yg aku dengar baru2 ni iaitu pencuri gambar dalam tenet, bahaya gak tp aku pun pernah wat gak huhuhu tp aku mintak izin dulu dari tuan empunya gambar bukan main ambik je suka2. sebab ni lah aku tak poskan gambar2 yg terlalu peribadi takut nanti di salah gunakan oleh pihak yg tak guna tu, aku hanya postkan gambar2 yg sengal je hahaha.
wokey berbalik cerita pada hari ini, tiada apa pun yg menarik same je macam hari2 yg biasa aku tumpuhi. hari ni aku pergi hospital melawat mak aku, masa kat sana aku ingat takda la orang yg melawat mak aku. tetapi ade lak abang aku kt sane yg tak bestnya kat bilik mak aku tu setiap katil hanya ade 1 kerusi je mampus la aku kena berdiri aje, biarlah abg aku tu duduk sebab dia kan lg tua dari aku huhuhu. aku tengok ade lah katil kosong yg tiada persakit, aku pun apa lagi duduk lah kat situ hohoho best sangat. kat sebelah katil yg aku duduk ni ade la persakit org kita (org asli), aku biase lah jmpa mkck ni sebab dia pun selalu cuci darah dgn mak aku, ok je dia xde lah pengotor seperti mana orang akan angap bila berjumpa dgn org kita ni. tiba2 datang lah puak2 dia melawat, peeehhh memang ade sorang yg pengotor ade ke meludah kat tingkap je sedangkan tandas depan dia je, cilaka sunguh penrangai tak padan dgn tua.
ni dah lah tingkat 7 kalau kena org yg kat bawah tu macam mane? aku dengar dari percakapan dia memang seorg yg berlagak, siut je... tapi yg menarik tu ade ke nak pergi berjampi dgn pawang...hahahahaha(aku gelak dlm hati je lah) kalau dah buah pingang rosak takde kena mengena dengan hantu polong lah, kena selsema pun nak pergi berjampi gak...Adoii lah... macam2 lah org kita ni.
malas dah aku nak ambik pot dgn puak2 tu, lebih baik aku baca buku komik lagi baik, abg aku pun duk berborak dengan mak aku lps dia berborak dengan aku. tiba2 aku rase ngatuk lak, ni lah kalau duk kt tempat ade aircond. best gak kalau aku terus baring je atas katil ni tp aku takut lak sebab teringat peristiwa 2 tahun dulu aku pernah baring siap tido lagi atas katil kat wad ni la juga, nyaris aku kena cocok dgn budak2 perlatih nurse ni sebab diaorg ingat aku ni persakit huhuhu, nasib baik aku tersedar mase tu kalau tak teruk aku kena jd mangsa ekspirimen diaorg.
Eh.. hari ni xde budak perlatih lah diaorg cuti, jadi dengan girang hatinya aku pun baring je atas katil tu sambil baca komik. tiba2 ade nurse yg masuk bilik ni, aku buat tak tahu je... lepas tu aku ade dengar yg sorg nurse tu tanye kawan dia adakah aku ni pun persakit. Aku pun jeling lah kat nurse tu ooooooo nurse baru taput pun tak kenal dgn aku. masa ni masa makan utk persakit jadi nurse tu rasa hairan lah knp x cukup lak mknan ni hanya ade 4 je mknan sedangkan persakit ade 5 org termasuk aku hahahaha
Nurse tu hairan macam mane ade terlebih persakit kt bilik ni, datang dari mane la pulak tiba2 je muncul persakit misteri ni, aku tetap wat tak tau je malas nak bg tau kt nurse tu. sampai bergaduh kecil nurse tu dgn kawan dia, sorg ckp aku persakit sorg pulak ckp bukan, lawak jugak aku tengok hahahaha yg aku tahan nk tergelak kt katil tu. nasib baik lah ade sorg akak nurse tu kenal aku hohohoho dia lah yg menyesaikan masalah yg tengah melanda dua org nurse baru tu. dia ckp yg aku ni bkn persakit tetapi anak makcik yg sakit tu hahahaha.
kadang2 aku kesian tengok org yg kena  kacau dgn aku ni tetapi aku pun rase seronok lak wat org macam ni hahaha, sampai pelawat2 pun mati2 ingat aku ni pun persakit. best gak bergurau senda dgn cik nurse ni huhuhuhu. maaf lah ek sebab dah buat katil tu bersepah hahahaha mak aku dengan selamber ckp kt nurse tu suh angkat aku bawa pergi jumpa dokter, pastu nurse tu jawab dengan gaya lawak. pandai gak rupanya akak ni berlawak. 
Entah ape yg aku tulis ni pun aku sendiri tak tahu, aku dah ngatuk sangat ni nk tido dulu, papai dulu.. adios..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!