Isnin, 17 Januari 2011

MEMO PENTING

Masih korang ingat pada logo ini?? hehehe yaaa logo aku yg pertama untuk blog ini hehehe selepas sekian lama sudah bertukar atas bantuan seseorang yg mengeditkan gambar aku hehehe dan segala hasil usaha dia yg tak dibayar tu hikhikhik maka terjadilah logo yg sekarang ini (seperti yg di atas sekali tu yg ade gbr aku).
Uuulalala, bukan aku nak bagi tau pasal logo ini memo untuk pemberitahuan kepada semua pembaca blog ini, oleh sebab ade kawan2 aku yg membaca sambil mengaru-garu kepala, idung, dagu dan sebagainya kerna keliru dan bagaikan di alam mimpi eeewaah! hahaha ok sebab ape yg keliru ni..... jeng..jeng..jeng.. oleh sebab diaorang pelik contoh kan pada hari tu sehari suntuk diaorang lepak dengan aku ni dan tiba2 diaorang buka blog aku je ehhh ade kisah pulak hari tu (pada tarikh yg sama diaorang lepak dengan aku) dan kisah tu tak pernah wujud pun pada hari tu hahaha jangan biarkan hidup anda diselabungi mesteri hahaa ok sebenarnya apa yg dalam blog aku ni sudah lama aku coretkan dan aku simpan didalam draf blog ni kisah2 tu dan aku hanya terbitkan sesuka hati je pada bila2 masa aku rasa nak terbitkan jadi memang lah korang akan rasa pening sikit hahaha
Dan hanya memo ini je yg diterbitkan pada waktu yg sama aku menulisnya hahaha yg lain tu (hanya pada tahun ini) semuanya adalah sudah dua tiga hari atau sudah seminggu lebih aku buat dan baru terbitkan huhuhu jangan marah ekk. Banyak lagi menda dalam draf aku ni yg belum di terbitkan lagi jadi untuk masa yg akan datang korang jangan lah keliru lagi umpama sedang berada di alam bunian hahaha. Harap maaf di atas kesulitan yg terlah berlaku sekian untuk kali ini papai hehehe
P/S= sebarang pertanyaan boleh di ajukan melalui email atau sebagainya hehehe, dan akalu ade yg ingin aku menjawab soklan korang tu pun boleh berbuat bergitu dan aku akan jawab secara tulus melalui coretan di blog ini hehehe soklan sejarah atau ekonomi asas tak di terima harap maklum huhuhu

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!