Ahad, 2 Januari 2011

Bermulanya tahun 2011

Ini adalah post aku yg pertama untuk tahu ini. Aku hanya nk wat sekadar ringkas sahaja. Tak ada apa yg nak di ceritakan lagi cuma aku nak bagi tahu yg aku baru habis tengok cerita yg kat atas ni.. best jugak cerita tu dan sape2 yg ade musim ke-2 cerita tu atau sambungannya lagi boleh lah dengan besar hatinya memberikan kat aku ni hehehe. Memang aku tak ada masa nak tengok movie ni, penuh dalam xtenal aku ni dan sampai sekarang aku tak abis tengok lagi semua cerita yg ada kat dalam tu (-.-")
Ade sikit aku nak cerita pasal orang luar negara yg bodoh hahaha, kat mane ek mmmmmmmmmmmmmmm aku lupa dah tapi dari kawasan negara barat lah... dia antar mesej kat tagged dan mesej tu mengandungi link untuk dia hack aku (aku tahu link tu hahaha) tapi aku tak clik pun dia ingat orang malaysia ni semua bodoh ke. Aku pun balas lah mesej dia tu dengan link jugak dan terus dia ucapkan papai hahaha takot dengan aku. Dia sempat tanye kat mesej terakhir dia tu yg aku ni pun seorang hacker jugak ke hahaha lawak siot dengan tak sengaja dia mengkantoikan diri dia seorang hacker... tahu takot tapi yg sebenarnya link yg aku bagi tu bukan lah untuk menghacking orang tapi link untuk join sesuatu yg berfaedah... tak bahaya pun link tu. Aku tak lah sebergitu biadap untuk menghacker orang dan kalau aku nak hack pun aku tak perlu lah nak bagi apa2 link untuk korang clik sebab aku boleh je terus hacking korang tu. Apa2 link yg aku terbitkan adalah selamat untuk di clik sebab aku tidak akan menjadi seorang hacker. Aku tak suka orang hack private aku dan aku tak akan hack private orang. HENTIKAN JENAYAH SIBER INI.
Haaa sebelum aku menamatkan coretan aku ni aku nak bagi tahu sesuatu. Dari pandangan aku lah aku terperasan sesuatu pada perangai orang melayu ni. iaitu malas untuk berusaha mengatahui sesuatu tu... walaupun menda tu dah diberi arah untuk mengatahuinya tapi malas untuk jalan ke arah tu lebih suka duduk diam dan hanya bertanya pada orang dan kalau orang itu tipu macam mana??? korang fikirlah sendiri.
Rasanya dah setahun umur blog aku ni hehehe tapi barapa hinggit baru aku dapan dari nuff?? tak sampai pun RM20 lagi sedih weh hahaha tapi menda ni aku baru join beberapa hari je dah ade USD465.78 duit aku kat situ(semasa aku tangah tulis ni).. lagi hebat dari nuff ni waahahaha kalau korang rase nak join boleh je tapi sebelum bulan 4 2011 ni pendaftaran percuma lah lepas tu korang kena bayar dah kalau nak join. Clik je kat link yg aku bagi kat bawah ni (haaa link ni lah yg aku balas kat mamat saleh tu) mari kita bersama jana duit semasa online =))

http://www.paybox.me/r/brutalmania
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!