Jumaat, 31 Disember 2010

SELAMAT TAHUN BARU


May peace fill all the empty spaces around you
And in you,
may contentment answer all your wishes.
May comfort be yours,
warm and soft like a sigh.
And may the coming year
show you that every day is really a first day,
a new year.

Let abundance be your constant companion,
so that you have much to share.
May mirth be near you always,
like a lamp shining brightly
on the many paths you travel.



Ini adalah post aku yg terakhir bagi tahu 2010, aku harap tahun 2011 ini lebih mempermudahkan jalan kehidupan aku dan korang. Yang dah lepas jangan di kenang yang mendatang harus di tentang. Dengan segala hormatnya Aku En Hairy Azrin selaku tuan punya blog ini ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru pada korang semua. Setiap salah dan silap yg terlah berlaku pada tahun 2010 harap menjadi pengajaran untuk kita menempuh tahun 2011 pula. Pada sesiapa yg masih belum tercapai azam tahun 2010 tu masih boleh mencapainya pada tahun 2011 dan biarlah azam anda itu dilaksanakan walaupun tak tercapai masih jugak kita mencuba untuk mencapainya dari azam itu hanya sekadar menjadi azam yg terkubur tanpa sebarang usaha. sekian dari aku BRUTAL MANIA
Mohd Hairie Azrin aka BRUTAL MANIA
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!