Sabtu, 11 Disember 2010

budak huduh perasan hahahaha 3

Atas permintaan kawan aku ni jadi aku post lah pasal menda ni hahaha jahat sungguh aku ni kan. Kenapa semua orang cepat angkuh...??? aku pun tak tahu hahaha. Ok sebenarnya budak perempuan ini dari pandangan mata aku lah.... memang tak cantik langsung, gambar yg korang tengok tu dia dah pakai mekup cuba korang tengok wajah sebenar dia weeekkkkkssss tak boleh belah. Dengan muka dia yg sebergitu nak berlagak jadi cam artis yg cun lak... macam burung gagak nak jadi burung nuri hahahahaha. Mungkin di facebook aje yg dia boleh berlagak kot hahaha aku jamin semasa kat luar (dunia realeti) tak ada pun dia boleh berlagak. Bukan aku nak mengutuk apa2 tapi sedarlah wahai manusia janganlah kamu angkuh dan bongkak, sebenarnya kita hanya meminjam dari Allah. Semuanya milik DIA. 
Ok sampai disini dulu... tak baik aku kutuk lebih2, minah tu pun ade hak jugak nak belagak... apa kata kita semua remove dia dulu bagi memudahkan hidup dia hahahaha
ok sudah aku tunaikan hajat kawan aku tu... harap dapat memberi pengajaran kepada kita semua


P/S= korang jangan tiru macam aku ni ek

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!