Jumaat, 10 Disember 2010

Bosan weh....





Aku yg tengah bosan hahahaha, tak tahu nak buat ape dah mula lah aku nak merepek kat blog ni. Tulis je apa2 yg terlintas kat kepala aku ni.
Leptop aku yg tak boleh di fomat adehh, kenapa pulak dengan leptop aku ni... rosak dah kot. Takan nak fomat pun dia xmo terima dah... aku fomat sendiri je buat ape nak hantar kat kedai rugi je hehehe. Semenjak dua ni ramai betul member aku datang rumah, diaorang cakap susah nak jumpa dengan aku sekarang hehehe, yeeke susah aku ade je tak pergi mane2 pun. Mungkin aku agak sibuk sekarang ni..
Tak tahu kenapa seminggu dah aku selalu nak angin je ni... sikit2 nak marah orang.. adooiii masalh betul. Kepala serabut kot.. entah lah aku sendiri pun tak tahu kenape nak bekem je ni. bila macam ni mula lah aku nak menyepi je huhuhu
Ok selalu kita duk baca pasal lelaki yg tak menghargai perempuan. Kat mane2 ade org duk tulis dan cerita pasal ni tapi kenapa tak ada pulak orang nak cerita pasal perempuan yg tak menghargai lelaki??? pelik kan huhuhu sedangkan ada jugak perempuan yg sebergitu di dunia ini... tapi apa2 pun lelaki jugak yg di salahkan hurrmm pelik.
Serabut hahaha ramai member aku yg sedang mengalami peristiwa ini.. serabut aje kepala... ok 80% dari punca diaorang mengalami keserabutan ini adalah berpunca dari perempuan hehehe betul ni aku tak tipu. Berpunca dari aweks ataupun bini masing2.
Kita sedia maklum yg perampuan akan lebih MATANG dari lelaki tapi hanya dari fizikal aje ok. Ada yg baru umur 11 tahun dah period kan.. sedangkan lelaki ade jugak yg masa tu sunat pun belum lagi hehehe. Tetapi lelaki lebih MATANG dari perempuan dari MENTALnya. Tapi perempuan tetap berasa yg diaorang lebih matang dari lelaki dari semua segi.
Aku yg menjadi pendatang untuk seketika waaaaaaaaa :'(... mycard aku ade kat JPN hahahahaha. Gila bagi kertas yg besar untuk mengantikan mycard sementara... kat mane aku nak letak kertas ni?? kalau aku lipat kompom hancus lah kertas ni kang. Cip kat mycard aku rosak jadi untuk berurusan di bank kenalah aku tukarkan juga.. kalau tak sampai sekarang aku tak akan tukar lagi huhuhuhu. Dan sementara untuk menungu selama sebulan sebelum mycard aku yg baru tu siap aku tak bawa pun kertas pengangti tu ke mana2 yg aku pergi hahaha kalau aku di tahan polis jawabnya aku di cas pendatang lah hahaha.... lantak lah mintak2 takde polis nak tahan aku... leceh je nak bawa kertas tu ke hulu hilir.
Aku ada menjual barang di Mudah.my tapi yg sengal tu ada pulak orang yg nak jual barang yg sama kat aku balik hahahaha... gilo apo ehh kau jang?? aku pun nak jual barang tu takan aku nak beli pulak...hahaha lawak betul orang itu.. tapi tak apa lah.. macam2 jenis orang yg ade kat dalam dunia ni. Aku terima dengan hati yg terbuka... kenyataan hahahaha.
Pendedahan iklusif dari aku "Playboy yg kecundang" hahaha. cerita benar yg aku adaptasikan dari kisah hidup kawan2 aku. Nanti aku ceritakan pada coretan aku yg akan datang. Lawak cerita ini hahahaha. Ok sampai sini dulu coretan aku yg bosan ni... harap bertemu kembali dengan korang pada coretan yg akan datang.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!