Sabtu, 11 Disember 2010

Playboy yg kecundang

Ini bukanlah cerita lucah hahaha saje je aku buh 18sx tu kat atas ni hahahaha. Ok sebenarnya aku bukan nak bercerita ataupun nak buat cerpen mahupun novel hahaha aku cuma nak memberitahu je.. huuuuhuuu ramai yg kecewa hahaha.
Playboy semua orang tahu ape maksud dia kan... ni bukan majalah playboy tu ok, biar aku merungkapkan sedikit maksud playboy ni... huuurrrmmm mudah cerita ia bermaksud seorang lelaki yg mempunyai ramai teman wanita (aweks), dan golongan ini bertukar-rukar pasangan macam menukar pakaian je..
Wokey pertama sekali aku nak bagi tahu pasal kawan aku yg sorang ni... korang jangan risau semua nama akan dirahsiakan hahaha. Hanya tiga perkataan aja yg aku gambarkan tentang mamat sorang ni "UNIK DAN PELIK" hahaha. Kenapa aku cakap macam tu?? ok dulu dia sentiasa bercerita pasal aweks je, asal kitaorang lepak je walaupun tengah makan dia ni akan cerita pasal aweks tu lah aweks ni lah. Yaaa dia agak hensem orang nya kalau nak dibandingkan dengan aku memang lah dia lagi hensem, aku ni tak hensem orangnye. Jadi ramailah yg menjadi aweks dia ni... Mula2 dulu aku and the geng memang kagum lah dengan dia ni... waaahhhh hebat jap awek tu jap aweks ni. Masa ni kitaorang tak tengok lah lagi semua aweks mamat ni ta kitaorang tagok je... dengan spontan muka akan jadi macam kat gambar bawah ni
haaaaa korang tahu kenapa?? sebab semua aweks dia ni jenis yg unik ataupun limeted punya hahaha. Ok masa dia sekolah menengah dulu memang cun2 aweks dia tapi selepas dia masuk UITM terus dia biol gamaknya haha. Dulu walaupun aweks yg dia ngorat tu bisu (OKU) tapi cun sekarang semua aweks dia aadooiiii tak boleh blah hahaha aku tak tahu kat mana yg cantik??? puas jugak aku and the geng kaji hahaha semua tahap yg tak ada saingan atau lebih tepat tak ada orang yg nak kat perempuan tu tapi dia boleh tangkap cintan lak.. oleh itu bila dia cakap pasal aweks cun kitaorang akan berfikir 4 5 kali dulu... cun dari segi unik ( cun bg dia lah) hahaha. Fail punya playboy
OK ni pasal kawan2 aku yg masih muka market (hensem).... dulu playboy tapi sekarang dah insaf hahaha... dulu peerrrhhhh memang cun aweks2 diaorang ni walaupun bertukar ganti tapi masih dalam tahap aweks cun bagi lelaki normal bukan macam mamat yg aku cerita yg kat atas tu hahaha. Selepas insaf ni memang pelik aku tangok, pasangan masing2 alaihai... muka selebet je semua.... pelik aku masa jadi playboy dulu aweks masing2 bukan main cun tiptop tapi sekarang tingtong dah aku tengok hahaha mungkin diaorang dah bosan kot dengan aweks2 yg cun ni sebab tu diaorang cari yg biasa2 je.....
Yang last ni... aku bukan nak kutuk... secara jujurnya dia tak playboy.. dia kawan dengan aku dari tingkatan 2 lagi... dulu masa sekolah dia tak layan pun perempuan. Oleh karna muka dia tahap hero filem memang ramai lah budak2 perempuan satu sekolah tu duk gila bayang dengan dia ni tapi pelik haram dia layan nak kata gay tak pulak... tapi aku tabik lah kat dia walaupun muka market tapi tak pun dia gunakan wajah dia tu untuk berfoya-foya sebagai playboy. Baru-baru ini dia terlah menamatkan zaman bujang dia dengan pilihan hati dia, ok oleh sebab dia muka tahap hero filem jadi aku dan semua sahabat dah set dalam kepala kitaorang yg bini dia ni mesti muka tahap heroien filem gak... sebernanya tidak sama sekali.. semua terkedu tak cakap apa2 lepas tengok pengangtin itu hehehe.... ok bini dia boleh tahan lah... dan aku pun berkata pada kawan2 aku yg lain bahawasannya lelaki akan mencari bini yg cantik dari dalamanya iaitu sikap dan siapakah wanita itu seperti sifat dirinya. Bukan lah dari segi luaran je sebab kecantikan tak kekal dan kawan2 aku tu pun mengangukkan kepala tanda faham dengan apa yg aku cakap tu.
Memang ada orang yg berkahwin atas dasar kecantikan luaran dan korang tengok lah sendiri semua golongan ni tak berkekalan lama sebab bila bini dh meningkat usia dah tak cantik mula lah ada yg buat hal nak kawin lain dan sebagainya... korang boleh fikir sendiri kan apa lagi yg akan terjadi. ok sampai sini dulu coretan aku kali ni.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

MGMSabri berkata...

salam...
ya sabri kenal...
hari tu jmp di hospital temerloh...
hairi...

hairie brutalmania berkata...

salam sahabat...
masih kenal ya sahabat lama hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!