Isnin, 6 Disember 2010

Jersey Devil

 Korang tahu ape menatang ini?? gambar yg kat atas ni di ambil dari sebuah video tapi aku tak dapat mencari video tersebut hehehe jadi sori lah. Kali ini aku nak cerita pasal mistik hahaha bosan gak kan korang duk layan aku merepek je kali ni biar kita berfikir dan menkaji sesuatu. Aku nak perbagaikan isi kandungan dalam blog aku ni, biar bermacam cerita yg ada bukan cerita pasal kisah hidup aku je. Aku tak suruh korang percaya sebab aku sendiri masih tak dapat mensahihkan lagi cerita ini.
Ok mula2 aku terbaca versi sumpahan... menurut cerita yg menatang ni asalnya manusia yg di sumpah oleh mak dia. Mungkin ade masalah mental kot atau tekanan perempuan tu bersumpah kalau dia mengandung lagi anak yg di kandung tu akan menjadi iblis, dan dia pun mengandung lagi dan terjadi lah menatang ni... ni kisah zaman monyang kepada moyang kita punya moyang dulu hehehe (mudah cerita aku lupe dh tahun ke berapa hehehe)
kisah ni terjadi di negara barat... kalau tak silap aku name tempat tu New Jersey dan di daerah Pine Barrens. Ramai dah yg melihat menatang ni. aku tak tahu lah kisah dongeng masyarakat kat sana ke atau kisah betul. Tapi ramai yg mendakwa pernah menjumpai menatang ni. Ada seorang pakar percaya yg menatang ni adalah haiwan purba yg masih bertahan hidup sampai sekarang. Entah lah... aku sendiri pun tak tahu yg mane betul... korang kaji sendiri lah. Kat bawah ni adalah lakaran2 yg di buat dari orang2 yg pernah bertemu dengan menatang ni...







Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

shashinki

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!